خبر فوری

 
 
نیروهای امنیتی پاکستان 5 فرد بلوچ از جمله یک معلم را از قلات بلوچستان ربودند
کد خبر :978238487

13:40 1400/11/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ, قلات, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای ارتش پاکستان در عملیات های خود در نقاط مختلف شهرستان قلات ایالت بلوچستان 5 تن از جمله از یک معلم را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای ارتش پاکستان در عملیات های خود در نقاط مختلف شهرستان قلات ایالت بلوچستان 5 تن از جمله از یک معلم را بازداشت و به محل نامشخص منتقل نمودند.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی منابع محلی، نیروهای ارتش پاکستان در ساعات نخستین صبح روز جمعه طی عملیاتی به منطقه منگچر شهرستان قلات یورش برده و به جستجوی خانه به خانه پرداخته و همزمان اهالی منطقه را مورد اذیت و آزار قرار دادند.

به گفته منابع محلی، یکی از افراد ربوده شده کفایت الله لانگو معلم و رئیس جامعه مدرسین شهرستان قلات ایالت بلوچستان می باشد، اما اطلاعاتی از هویت دیگر 4 فرد ربوده شده به دست نیروهای امنیتی در دست نیست.

لازم به ذکر است طی ماه جاری میلادی بیش از 35 شهروند بلوچ از نقاط مختلف ایالت بلوچستان توسط نیروهای امنیتی و سرویس های اطلاعاتی پاکستان بازداشت و ناپدید شده اند.

ارسال نظر

 
1