خبر فوری

 
 
نواز شریف نخست وزیر اسبق پاکستان محکوم به 7 سال زندان شد
کد خبر :225623225

19:06 1397/10/04


برچسب ها : پاکستان, نخست وزیر,

نواز شریف نخست وزیر پیشین پاکستان، روز گذشته به دلیل فساد مالی محکوم به 7 سال زندان شد .


 

نواز شریف نخست وزیر پیشین پاکستان، روز گذشته به دلیل فساد مالی محکوم به 7 سال زندان شد . امروز (سه شنبه) وی را از زندان مرکزی  راولپندی به زندان کوت لکهپت منتقل کردند.

سازمان بازرسی راولپندی روز گذشته پس از محکوم کردن نواز شریف به 7 سال زندان، فورا دستور دستگیری و انتقال وی به زندان مرکزی راولپندی را صادر کرد. اما پس از آن وکیل نواز شریف، با درخواست از قاضی دادگاه، خواستار آن شد تا به دلیل بیماری قلبی نواز شريف، او را از زندان مرکزی راولپندی به زندان کوت لکهپتی در لاهور منتقل کنند، و این درخواست نیز مورد پذیرش از جانب قاضی دادگاه قرار گرفت.

امروز نیز نواز شریف را از پایگاه هوایی نورخان به وسیله هواپیمای خصوصی، به لاهور منتقل کردند. پس از رسیدن به لاهور نیز وی را تحت تدابیر شدید امنیتی به زندان کوت لکهپت منتقل کردند. گفتنی است پس از رسیدن نواز شریف به نزدیکی زندان نامبرده، طرفداران حزب مسلم لیگ ن با تعداد افراد زیادی شروع به سر دادن شعارهایی کردند. پلیس نیز با برنامه ریزی قبلی، امنیت منطقه را در دست داشت. حکومت ایالت پنجاب نیز اعلام کرده است که امکانات ویژه ای را در زندان در اختیار نواز شريف قرار خواهد داد. به دلیل آن که وی نخست وزیر سابق این کشور است، پس باید چنین امکاناتی را در اختیار داشته باشد.

ارسال نظر

 
1