خبر فوری

 
 
نواز شریف: ما خواهان برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف هستیم
کد خبر :160058123

17:51 1400/06/30


برچسب ها : انتخابات, حزب تحریک انصاف پاکستان, حزب مسلم لیگ نون, شفاف, نخست وزیر سابق پاکستان, نواز شریف,

نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان بیان کرد: ما خواهان برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف هستیم.


 

پنجاب: به گزارش را نیوز | نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان بیان کرد: ما خواهان برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف هستیم زیرا این حق دموکراتیک ماست و هیچ کس نمی تواند ما را از آن محروم کند.

وی افزود: همه باید به قانون اساسی پایبند باشند و به مجلس احترام بگذارند همچنین تا قوه قضائیه مستقل نباشد کشور نمی تواند رو به جلو حرکت کند.

جلسه تشکیلاتی مسلم لیگ نون بخش گجرانواله به رهبری نواز شریف و رئیس این حزب شهباز شریف برگزار شد.

شهباز شریف گفت: حزب تحریک انصاف بدلیل حایت های هیئت نظارت به پایگاه های نظامی پیروز انتخابات شد اما پس از به روی کار آمدن این حزب و گسترش تورم و بیکاری جوانان مردم پاکستان اعتمادشان به سمت حزب مسلم لیگ نون سوق گرفت، وی همچنین از اعتماد استان های مختلف پاکستان به این حزب تشکر و قدردانی کرد.

نواز شریف افزود: مناطق لاهور، راولپندی و گوجرانوالا به طور خاص همیشه پایگاه های حزب مسلم لیگ نون بوده اند، اما نتایج انتخابات در اینجا بسیار ناامید کننده بوده زیرا پایگاه های ما در این استان ها ضعیف شده و نیاز به تقویت مجدد دارد.

وی افزود: حمزه شهباز و مریم نواز به همراه دیگر مقامات باید بر سازمان های حزب مسلم لیگ نون نظارت داشته و با افرادی که عنوان مسئول شناخته میشوند ملاقات کنند.

نواز شریف گفت: مردم بدلیل خدماتی که ما برای آنها انجام دادیم به ما اعتام کرده اند و همه میدانند که پرچم و شناسنامه کشور ما چه اعتباری در جهان دارد.

وی افزود: این دولت منتظر دستور از بالا دستی خود بوده و همین کار باعث گسترش بیکاری و تورم در جامعه شده است.

 

ارسال نظر

 
1