خبر فوری

 
نواز شریف: درآینده هیچ یک از اعضای حزب با نمایندگان نظامی در سطح فردی، حزبی یا شخصی ملاقات نخواهند داشت
کد خبر :1115768819

16:34 1399/07/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, حزب مسلم لیگ نون, ژنرال قمر جاوید باجوا, سخنگوی ارتش پاکستان, فرمانده ارتش پاکستان, نواز شریف,

نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب مسلم لیگ (ن) در واکنش به اقدام ارتش پاکستان، گفت که در آینده هیچ عضوی از حزب با نمایندگان نظامی در سطح فردی، دسته جمعی یا شخصی ملاقات نخواهد کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب مسلم لیگ (ن) با بیان اینکه در آینده هیچ عضوی از حزب با نمایندگان نظامی در سطح فردی، دسته جمعی یا شخصی ملاقات نخواهد کرد، افزود: رویداد های اخیر مجددا ثابت کردند که چگونه برخی ملاقات ها پشت پرده های اسرار می مانند و برخی را با افشا سازی طبق خواسته ، به آنها رنگ و لعاب دلخواه داده می شود. دیگر باید این بازی به پایان رسد.

گفتنی است چهارشنبه شب سرلشکر بابر افتخار سخنگوی ارتش پاکستان در بیانیه ای مدعی شد که محمد زبیر رهبر حزب مسلم لیگ (ن) و فرماندار سابق ایالت سند در مورد نواز شریف و دخترش/معاون او مریم نواز دو دیدار با فرمانده ارتش پاکستان انجام داده است.

این درحالی است که محمد زبیر در بیانیه ای خبر دیدار خود با ژنرال باجوا را تایید کرد و افزود: من به عنوان نماینده نواز شریف این دیدار را انجام نداده و در این دیدار حرفی از تخفیف و آسودگی برای نواز شریف و مریم نواز به میان نیاورده ام.

نواز شریف در واکنش به این اقدامات ارتش پاکستان گفت: امروز من به حزب خود دستور می دهم تا براساس درخواست های قانون اساسی پاکستان و برای یادآوری عمل به سوگند نامه نهاد های نظامی، در آینده در سطح فردی، دسته جمعی یا شخصی با هیچ یک از نمایندگان نظامی دیداری انجام ندهند. در صورت انجام هرگونه ملاقاتی براساس لزوم دفاع ملی و درخواست های قانون اساسی، هر جلسه از این دست با تایید رهبری حزب علنی شده و دیگر مخفی نخواهد ماند.

ارسال نظر

 
1