خبر فوری

 
 
نفوذ قدرتها در انتخابت آمریکا و پاکستان
کد خبر :1835447008

22:18 1397/05/13


نفوذ قدرتها در انتخابت آمریکا و پاکستان


 

نفوذ قدرتها در انتخابت آمریکا و پاکستان

 

به گزارش راز نیوز به نقل از دنیا نیوز موئید پیزاده مجری خبر دنیا نیوزاطلاعات مهمی را درباره انتخاب رئیس جمهور آمریک افشا کرد

 

 

وی اظهار داشت که میخواهد یک خبر بین المللی را ارائه بدهد که همه را حیرت زده خواهد کرد پیرزاده افزود من میخواهم تمام اخبار های پاکستان  تمام سازمان های اطلاعاتی ۔تمام اداره های تصمیم گیر و قانون ساز پاکستان از این خبر مهم آگاه شوند۔

این خبری میباشد که روزنامه نیو یارک تایم این خبر را با عنوان   
(Trump Jr. and Other Aides Met With Gulf Emissary Offering Help to Win Election) منتشر کرد۔
این خبر یک گزارش اختصاصی از مارک مازیتی است که ایشان بعضی از حقائق پشت پرده را افشا کرده است
ایشان در این گزارش بیان کرده که در ماه اوت ۲۰۱۶ میلادی  ۳ ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بین فرزند ترامپ و بعضی از نمایندگان  کشور های خلیجی مثل عربستان و عمارات متحده یک جلسه ای برگزار شدکه این جلسه را نماینده موسس سازمان بلیک واتر( ایریک پرنس) ترتیب داد۔ طبق گفته موئید پیرزاده ایریک پرنس بخاطر فروش سلاح های جنگی روابط خیلی گرم و  صمیمی با کشور های خلیجی دارد بعد از آن در این جلسه نمایندگان رژیم صهنونیستی هم شریک شدند متخصصان فزای مجازی اسرائیل همچون جون زنل که در شرکت وی خیلی از افراد باز نشسته از سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی کار میکنند هم در این جلسه حضور یافتند۔
در این جلسه به دونالت ترامپ پیشنهاد داده شد که ما برای شما یک استراتیژی خیلی قوی در فزای مجازی و در میادین دیگر  ارائه خواهیم داد که او را در این انتخابات پیروز خواهد کرد همچنین در باره قیمت ها هم رای زنی شد و این گونه جلسه های سلسله وار ادامه یافت۔
نا گفته نماند که در حال حاضر رابرت مولر نماینده سازمان ویژه ایالات متحده آمریکا که در حال برسی روابط جاسوسی ترمپ با روسیه است این پرونده را هم دنبال میکند۔بر همین اساس در رسانه ها گفته میشود نه فقط روسیه در انتخابات ریاست جمهوری دست داشت بلکه کشورهاه دیگری مثل عربستان،امارت متحده و رژیم صهیونیستی نقش کلیدی در انتخابات ۲۰۱۶ برای پیروزی  دونالد ترامپ داشته اند۔همین حمایت ها موجب شد که دونالد ترامپ اقدام سخت برنامه  انتقال سفارت اسرائیل را در فلسطین توانست عملی کند۔
اینجا یک سوالی مهمی که برای کمیسون انتخباتی پاکستان و سازمان های اطلاعاتی و اداره های تصمیم گیر ایجاد میشود این است که وقتی در کشوری قدرت مندی مثل آمریکا کشورهای مثل عربستان و امارات و رژیم صهیونیستی  میتوانند در انتخابات این کشور نفوذ کنند و افراد این کشور را بخرند و استراتیژی خود را عملی کنند آیا نمیتوانند در کشور فقیری همچون  پاکستان که با خرچ کردن صد میلیون یا دویست میلیون دلار  به راحتی نقشه انتخابات را تغییربدهند و در انتخابات پاکستان کاملا تسلط پیدا کنند۔ این سوال اساسی است که بتوانیم بفهمیم که در انتخابات ۲۰۱۳ و همچنین در انتخابات ۲۰۱۶ چه اتفاقاتی رخ داده است۔

ارسال نظر

 
1