خبر فوری

 
 
نغمانه هاشمی: دولت برای تکمیل به موقع پروژه های تحت سی پیک، بهترین استراتژی و سیاست ها را تدوین کرده است
کد خبر :1918155487

20:50 1399/02/02


برچسب ها : پاکستان و چین, سی پیک,

نغمانه هاشمی سفیر پاکستان در پکن طی گفتگو با اصحاب رسانه، ضمن ابراز تدوین بهترین استراتژی و سیاست توسط دولت پاکستان برای تکمیل به موقع پروژه های در دست اجرا تحت سی پیک، گفت: پروژه کمربندی و جاده چین یک پروژه پرچمداری است که تغییرات مثبتی در بخش انرژی و زیرساخت های پاکستان ایجاد کرده است.


پکن: به گزارش راز نیوز| نغمانه هاشمی سفیر پاکستان در پکن طی گفتگو با اصحاب رسانه، ضمن ابراز تدوین بهترین استراتژی و سیاست توسط دولت پاکستان برای تکمیل به موقع پروژه های در دست اجرا تحت سی پیک، گفت: پروژه کمربندی و جاده چین یک پروژه پرچمداری است که تغییرات مثبتی در بخش انرژی و زیرساخت های پاکستان ایجاد کرده است. دو طرف مصمم برای اجرای فاز دوم سی پیک هستند که باعث تسریع در توسعه اجتماعی و اقتصادی پاکستان می شود. وی ضمن قدردانی از کمک های به موقع چین برای پاکستان از جمله در بخش کشاورزی ، تصریح داشت: دولت فدرال برای ترغیب بیشتر تجار چینی برای سرمایه گذاری در فاز دوم پروژه، در حال بررسی و تدوین سیاست جدید است.

شایان ذکر است طبق گزارش منابع، احتمال همکاری های پاکستان_چین در فاز دوم سی پیک در زمینه تکنولوژی وجود دارد و شرکت های چند ملیتی چین در حال شروع فعالیت خود در پاکستان بوده و به دنبال ثبت حقوق مالکیت از جمله علائم تجاری و گواهینامه ها در این کشور به نظر می آیند. ناگفته نماند شرکت های چینی تحت پروژه سی پیک، فناوری های نوآورانه را برای تسریع در تولید در مشاغل محلی پاکستان معرفی کرده اند.

ارسال نظر

 
1