خبر فوری

 
 
نشست کادر گردشگری و آژانس های هوایی دوکشور پاکستان و ایران در لاهور
کد خبر :931872832

15:05 1400/09/20


برچسب ها : ایران و پاکستان, تهران, زیارت, شرکت هوایی ماهان, گردشگری, لاهور, محمد رضا ناظری, مرز تفتان, مرز میرجاوه, مرز هوایی, مشهد,

محمد رضا ناظری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور در نشستی با اشاره به روابط خوب و گسترده دو کشور با اماکن زیارتی و سیاحتی، در خصوص موضوع ویزا صحبت کرد.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز | طی یک نشستی در خصوص راه اندازی خطوط هوایی از لاهور به مشهد و تهران، نمایندگان آژانس‌های مسافرتی، نمایندگی فروش بلیط تابان، ماهان و ایران ایر، برگزار کنندگان تور و کاروان‌های زیارتی بیش از 60 قشر گردشگری پنجاب به همراه محمد رضا ناظری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

محمد رضا ناظری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در لاهور در این نشست با اشاره به روابط خوب و گسترده دو کشور با اماکن زیارتی و سیاحتی، در خصوص موضوع ویزا صحبت کرد و گفت: بار دیگر ایرلاین ها و خطوط هوایی ایرانی از پاکستان راه اندازی خواهند شد. همچنین پروازهای لاهور با شرکت های هواپیمایی تابان و ماهان در روزهای 18 و 24 آذرماه از پاکستان به مقصد مشهد و تهران انجام می شود.

وی افزود: پیشنهاد ما برای سفر به ایران سفر هوایی می باشد زیرا از سرگیری پروازهای ایرانی باعث سهولت سفر و همچنین هزینه بلیت پروازهای ایرانی بسیار ارزان تر از پروازهای غیرایرانی خواهد بود.

محمد رضا ناظری در پایان بیان کرد: اگر کاروان ها و افراد مجبور شدند که از مرز زمینی وارد کشور ایران شوند پیشنهاد ما عبور از مرز میرجاوه_تفتان می باشد زیرا این مرز آمادگی و زیرساخت های لازم را برای خوش آمدگویی و پذیرایی از بازدیدکنندگان و گردشگران را دارد.

ارسال نظر

 
1