خبر فوری

 
 
نشست هیئت اقتصادی پاکستان با آژانس ضمانت سرمایه گذاری چند جانبه بانک جهانی در واشنگتن
کد خبر :1787446498

17:08 1402/01/25


برچسب ها : ایالات متحده آمریکا, بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, پاکستان و صندوق بین المللی پول, دیدار, صندوق بین المللی پول, گفتگو, واشنگتن,

به مناسبت نشست سالانه بهار بانک جهانی و صندوق بین المللی پول (IMF)، یک هیئت پاکستانی با آژانس ضمانت سرمایه گذاری چند جانبه بانک جهانی در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | به مناسبت نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول (IMF)، یک هیئت پاکستانی با آژانس ضمانت سرمایه گذاری چند جانبه بانک جهانی در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد.

هیئت پاکستانی شامل حامد یعقوب شیخ معاون دارایی، دکتر کاظم نیاز معاون وزیر امور اقتصادی، جمیل احمد رئیس بانک دولتی و مسعود خان سفیر پاکستان در ایالات متحده آمریکا می باشد.

در این دیدار، هیئت پاکستانی، آژانس ضمانت سرمایه گذاری چند جانبه بانک جهانی را از وضعیت و چالش های اقتصادی در پاکستان و اقدامات دولت فعلی در خصوص ثبات و رشد اقتصادی پایدار در این کشور مطلع ساخت.

لام به ذکر است که محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد های پاکستان به طور مجازی از اسلام آباد در جلساتی که در حاشیه نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول در واشنگتن برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1