خبر فوری

 
نشست مقامات ایران و پاکستان در لاهور پیرامون افزایش روابط تجاری و فرهنگی دو جانبه
کد خبر :2126463477

16:47 1400/11/10


برچسب ها : افزایش روابط, ایران و پاکستان, روابط تجاری, روابط دو جانبه, سخنرانی, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در لاهور, لاهور, محمدرضا ناظری, همکاری دوجانبه,

خانه فرهنگ ایران لاهور میزبان مراسمی با عنوان ارتقای فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری در ایران و پاکستان بود.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | خانه فرهنگ ایران لاهور میزبان مراسمی با عنوان ارتقای فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری در ایران و پاکستان بود که محمدرضا ناظری سرکنسول ایران  و جعفر روناس مدیرکل خانه فرهنگ ایران در لاهور مهمانان ویژه در این نشست بودند.

جعفر روناس طی سخنرانی در این نشست بیان کرد: رابطه تجاری میان پاکستان و ایران با هیچ کشور دیگری قابل مقایسه نیست و انتظار میرود بازرگانان لاهوری برای ارتقای روابط فرهنگی و تجاری میان دو کشور تلاش کنند همچنین ایران ارزان‌ترین کشور جهان در فروش اقلام مایحتاج زندگی می باشد که بطور نثال یک لیتر بنزین معادل 8 روپیه می باشد.

وی در ادامه سخنرانی خود گقت: من از تجار پاکستانی دعوت می کنم تا با ایران تجارت کنند و همه امکانات را در این زمینه به آنها ارائه خواهیم کرد. همچنین فرصت های تجاری گسترده ای بین دو کشور پاکستان و ایران وجود دارد که تجار هر دو کشور بایستی از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

محمدرضا ناظری سرکنسول ایران، مکرم ترین عمر چودری، جناب فضل سرتیپ بازنشسته، منصورخان، سعد محمود خان و بلال احمد چودری نیز در این مراسم سخنرانی کردند.

ارسال نظر

 
1