خبر فوری

 
 
نشست مدیر کشوری اداره ملی جرایم انگلیس با دبیر فدرال مبارزه با مواد مخدر پاکستان
کد خبر :933316346

17:43 1400/02/02


برچسب ها : انگلیس, پاکستان و انگلیس, سازمان مبارزه با مواد مخدر, مواد مخدر,

عثمان احمد مدیر کشوری اداره ملی جرایم انگلیس امروز با اکبر درانی دبیر فدرال مبارزه با مواد مخدر دیدار انجام داد که در این بین در خصوص رویکرد استراتژی جهت رهایی از مواد مخدر گفتگو صورت گرفت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عثمان احمد مدیر کشوری اداره ملی جرایم انگلیس امروز با اکبر درانی دبیر فدرال مبارزه با مواد مخدر دیدار انجام داد که در این بین در خصوص رویکرد استراتژی جهت رهایی از مواد مخدر گفتگو صورت گرفت.

گفتنی است دبیر فدرال پاکستان در این بین بر اینکه پاک کردن جامعه از مواد مخدر ، نسل ها را از نابودی نجات می دهد تاکید کرد. مدیر کشوری اظهار داشت به این منظور نیازمند همکاری نزدیک هستیم، نیروی مبارزه با مواد مخدر و بخش تحقیقات ویژه آژانس جنایی با هماهنگی نزدیک درحال کار هستند. اکبر درانی در این بین همکاری برپایه دو دهه آژانس جنایی انگلیس با پاکستان را مورد ستایش قرار داد.

دوطرف توافق کردند که اشتراک اطلاعات و همکاری نقش مهمی در تدوین استراتژی جامع برای دستیابی به هدف جامعه عاری از مواد مخدر دارد.

دبیر وزیر فدرال افزود: تبادل اطلاعات و همکاری برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر ضروری است، تدوین استراتژی برای کاهش تقاضای مخدر از سراسر جهان نقش مهمی در غلبه بر مشکل عرضه آن خواهد داشت.  

گفتنی است نماینده آژانس انگلیس در خصوص هرگونه همکاری ممکن ابراز امیدواری کرد.

ارسال نظر

 
1