خبر فوری

 
 
نشست سفیر کره با رئیس شورای بازرگانی پاکستان و کره در کراچی پیرامون تقویت روابط دوجانبه
کد خبر :851331808

16:14 1401/03/03


برچسب ها : FPCCI, پاکستان و کره جنوبی, دیدار, رئیس فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, سفیر کره جنوبی, فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, فناوری اطلاعات,

سئو سنگ پئو سفیر کره طی دیدار با سهیل نثار رئیس شورای بازرگانی پاکستان و کره در نشست شورای بازرگانی فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان (FPCCI) در کراچی شرکت به عمل آورد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | سئو سنگ پئو سفیر کره طی دیدار با سهیل نثار رئیس شورای بازرگانی پاکستان و کره در نشست شورای بازرگانی فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان (FPCCI) در کراچی شرکت به عمل آورد.

در این نشست کیم هک سونگ سرکنسول کره، ، سهیل نثار رئیس شورای بازرگانی پاکستان و کره، مدیران و اعضا این شرکت، عابد نثار، حسن سهیل، هلال افریدی، سهیل عثمان، افتخار اشرف، مزمل سهیل، شهزاد اسلم، سلیم گودیل، بابر نخان،؛ وید مظهر حضور داشتند.

سفیر کره بخش انرژی و فناوری اطلاعات پاکستان را برای سرمایه گذاری مشترک و سرمایه گذاری خارجی پر استقبال توصیف کرد و گفت: سرمایه گذاران کره ای به شدت به بخش انرژی و فناوری اطلاعات پاکستان علاقه مند هستند.

وی افزود: پاکستان با بهره گیری از تخصص کره می تواند به راحتی بر بحران انرژی فائق آمده و خدمات فناوری اطلاعات خود را صادر کند تا اقتصاد خود را در مسیر رشد سریع قرار دهد. وی همچنین از تلاش‌های سهیل نثار، رئیس شورای بازرگانی پاکستان و کره جهت ارتقای تجارت دوجانبه میان دو کشور قدردانی و همکاری کامل خود را تضمین کرد.

سهیل نثار، رئیس شورای بازرگانی پاکستان و کره گفت: کره، نهمین رتبه اقتصاد جهان، شریک قابل اعتماد و قوی پاکستان است.

 همچنین کره قصد دارد حداقل یک میلیارد دلار در پاکستان سرمایه گذاری کند. و اگر هر دو کشور تلاش های خود را در جهت تقویت تجارت دوجانبه انجام دهند، اقتصاد پاکستان و کره از مزایای فوق العاده ای برخوردار خواهد شد.

بازرگانان کره ای همچنین علاقه مند به سرمایه گذاری مشترک در موتورسیکلت های برقی، سه چرخه و اتومبیل هستند، علاوه بر این، کره می خواهد خدمات IT به ارزش 300 تا 400 میلیون را از پاکستان وارد که بر اثر این واردات، اقتصاد پاکستان توسعه خواهد یافت.

در همین حال، سهیل نثار از شهباز شریف نخست وزیر و مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان درخواست کرد تا یک هیئت تجاری عالی رتبه برای بازدید از کره تشکیل دهند تا در مورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه با نخست وزیر، تجار و سرمایه گذاران کره ای گفتگو کنند، همچنین بایستی نشستی میان تجار پاکستانی و سفیر کره در اسلام آباد ترتیب داده شود تا سرمایه گذاری های مشترک میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

در پایان، سهیل نثار رئیس شورای بازرگانی پاکستان و کره از وزیر دارایی این کشور درخواست کرد تا 5% مالیات هولدینگ را به 1% کاهش دهد.

ارسال نظر

 
1