خبر فوری

 
 
نشست خانواده های افراد ربوده شده شیعه در کراچی
کد خبر :964278673

18:39 1398/01/19


برچسب ها : افراد ربوده شده, پاکستان, دولت, سند, شیعه,

صدای افراد ربوده شده شیعه از نشست خانواده های افراد ربوده شده در روز گذشته در منطقه گلبهار کراچی خبر داد. حضار در این نشست در رابطه با جنایات در حال جریان دولت و نیروهای اطلاعاتی پاکستان در رابطه با جامعه مظلوم شیعه به گفتگو پرداختند .


 

به گزارش راز نیوز، صدای افراد ربوده شده شیعه از نشست خانواده های افراد ربوده شده در روز گذشته در منطقه گلبهار کراچی خبر داد. حضار در این نشست در رابطه با جنایات در حال جریان دولت و نیروهای اطلاعاتی پاکستان در رابطه با جامعه مظلوم شیعه به گفتگو پرداخته و گفتند : تمامی دولت هایی که تاکنون بر روی کار آمده اند، به جنایات درحال انجام علیه مردم مظلوم شیعه نه تنها پایان نداده اند، بلکه افزایش نیز داده اند. ما در زمان دولت های قبلی با قرار دادن 100 جنازه برادران و خواهران خود دست به اعتراضات گسترده ای زدیم. آیا این دولت پیپلزپارتی نبود که در زمان آن تعداد زیادی از مردم بیگناه شیعه یا ربوده شدند و یا شهید؟
درحالیکه روند قتل عام شیعیان جریان دارد ، قاتلان آنها نیز آزاد هستند . از طرفی نیز دولت از طریق افسران تکفیری جوانان شیعه را بدون مجوز قانونی یا جرمی ربوده و اتهامات دروغین را به آنها نسبت می دهند. طی یک هفته گذشته، تنها 20 تن از افراد شیعه را از شهر کراچی ربوده اند، چنین اقداماتی نقض آشکار قوانین حقوق بشر هستند .
لازم به ذکر است که سازمان های حقوق بشری نیز همچون رسانه ها و قانون چشم های خود را نسبت به این موضوع بسته اند.
رهبر صدای افراد ربوده شیعه " راشد رضوی" در بیانیه ای اعلام کرد که درصورت عدم توقف روند ربوده شدن شیعیان، تظاهرات و اعتراضات خود را با آمدن به خیابان ها آغاز خواهیم کرد.

ارسال نظر

 
1