خبر فوری

 
 
نشر فعالیت های سپاه صحابه در رسانه های ملی پاکستان
کد خبر :1198439256

16:25 1397/10/25


برچسب ها : اهل سنت والجماعت, پاکستان, ترورست, تروریسم, سپاه صحابه,

گروه اهل سنت و الجماعت پاکستان با نام گذاری هفته ای به نام ' هفته مدح صحابه' در سرتاسر پاکستان برنامه ها و جلسه هایی را برگزار کرده است.


 

به گزارش راز نيوز، گروه اهل سنت و الجماعت پاکستان و یا همان گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه با نام گذاری هفته ای به نام ' هفته مدح صحابه' در سرتاسر پاکستان برنامه ها و جلسه هایی را برگزار کرده است. قابل ذکر است که رسانه های ملی پاکستان نیز با پوشش سراسری این برنامه ها ، خبرهای آن را به طور گسترده ای منتشر کرده اند.

رئیس اهل سنت و الجماعت پاکستان اورنگزیب فاروقی طی سخنرانی در یکی از این جلسه ها گفت : هفته مدح صحابه جوانان را به سوی زندگی خوب هدایت خواهد کرد.
ناگفته نماند که بسیاری از رهبران و اعضای این گروه تکفیری با برگزاری برنامه های متعدد با عنوان یاد شده در سرتاسر پاکستان، توانستند بدون دخالت هیچ ارگان دولتی و یا نظامی این کشور به انتشار افکار سلفی خود بپردازند.
این درحالی است که شیعیان پاکستان برای برگزاری مراسم های صلح آمیز و یا برنامه های عزاداری خود در پاکستان نه تنها با سرکوبی از سوی بسیاری از مقامات این کشور روبرو می شوند بلکه مجاز به استفاده از بلندگو در مجالس خود نیستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 
1