خبر فوری

 
نشر ادعاهایی مبنی بر دیدار عمران خان و فرمانده ارتش پاکستان در کاخ ریاست جمهوری
کد خبر :1481358797

15:30 1401/07/17


برچسب ها : حزب تحریک انصاف, حزب تحریک انصاف پاکستان, دیدار, رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان, ژنرال قمر جاوید باجوا, عمران خان, فرمانده ارتش پاکستان, فواد چودهری, محمد اسحاق دار,

به تازگی در فضای مجازی خبرهایی حاکی از دیدار عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف و نخست وزیر سابق پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در حال انتشار می باشد که حواشی زیادی را به دنبال داشته است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | به تازگی در فضای مجازی خبرهایی حاکی از دیدار عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف و نخست وزیر سابق پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در حال انتشار می باشد که حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

در همین حال، سناتور اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در برنامه تلویزیونی مدعی شد که میان عمران خان و ژنرال قمر جاوید باجوا دو دیدار صورت گرفته است و ما اسنادی داریم که ثابت می کند این دو مقام با یکدیگر دیدار کرده اند.

وی در پی ایجاد سوالی توسط مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا تصمیم میانجی گری دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان میان عمران خان و فرمانده ارتش پاکستان با شما مطرح شد؟ افزود: بطور رسمی با بنده هماهنگی صورت نگرفته اما بنده بیش از 30 سال است که زیر نظر سیاست های همین حکومت فعالیت داشته و از روش سیاست مقامات آگاهم و به این دلیل است که مدعی برگزاری نشست هایی میان نخست وزیر سابق و ژنرال قمر جاوید باجوا هستم اما از نتیجه این نشست ها هیچ گونه اطلاعاتی ندارم.

همچنین در پی ادعای اسحاق دار، با فواد چودهری یکی از رهبران حزب تحریک انصاف ارتباط برقرار شد و ایشان درمورد موضوع مطرح شده بیان کزدند: بنده نه می توانم چنین ادعایی را تایید و نه رد کنم.

در همین حال، در آخرین مصاحبه عمران خان، از وی سوال شد که آیا شما با یکی از مقامات اصلی کشور در کاخ ریاست جمهوری پاکستان دیدار داشته اید؟ وی در پاسخ بیان کرد: بنده حرف دروغی را بر زبان جاری نمی کنم و از بازگوی حقیقت معذورم همچنین حامی راه حل برپایی مذاکرات هستم.

ادعای دیدار عمران خان و ژنرال قمر جاوید باجوا، نخستین بار توسط اسحاق خاکوانی، مرتبط با تحریک انصاف پاکستان در شبکه تلویزیونی پاکستان مطرح گردید وی در تاریخ 14 سپتامبر در گزارش خبری افزود: در چندین روز گذشته، عمران خان با ژنرال قمر جاوید باجوا در کاخ ریاست جمهوری ملاقات کرده است،

 همچنین لازم به ذکر است که تاکنون هیچ تایید یا تکذیبی از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR) یا سخنگوی ارتش پاکستان در خصوص ادعای برگزاری این دیدار صادر نشده است. 

ارسال نظر

 
1