خبر فوری

 
 
ند پرایس: فروش قطعات جنگنده اف16 به پاکستان به جنگ علیه تروریسم کمک خواهد کرد
کد خبر :59655178

11:45 1401/06/24


برچسب ها : اسلام آباد, اف 16, پاکستان و آمریکا, تجهیزات جنگی, تروریست, تروریسم, جنگنده, روابط دوجانبه, روابط نظامی, سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا, گروه های تروریستی, مبارزه با تروریسم, ند پرایس, همکاری نظامی, هواپیمای جنگی, واشنگتن,

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی گفتگو با مطبوعات با بیان اینکه فروش قطعات جنگنده اف16 به پاکستان در جنگ علیه تروریسم کمک خواهد کرد، افزود: ...


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی گفتگو با مطبوعات با بیان اینکه فروش قطعات جنگنده اف16 به پاکستان در جنگ علیه تروریسم کمک خواهد کرد، افزود: کنگره را در جریان فروش این قطعات به پاکستان قرار داده ایم.

وی افزود: پاکستان متحد مهم آمریکا در بسیاری از زمینه ها است. از خسارات جانی و مالی ناشی از سیل در پاکستان متاسفیم، ما در این زمان سخت در کنار مردم پاکستان هستیم.

ند پرایس در پاسخ به سوالی اظهار داشت که آمریکا انتظار دارد که پاکستان علیه تمامی گروه های تروریستی اقدام حتمی و جدی انجام خواهد داد و برای دستیابی به این هدف بسته فروش قطعات نظامی به ارزش 450 میلیون دلار را قرار داده ایم که این بسته برای حفظ ناوگان جنگنده اف16 پاکستان می باشد. وی در ادامه در خصوص این بسته، اظهار داشت که برنامه اف16 پاکستان، یک بخش مهمی از مناسبات گسترده پاکستان و آمریکا می باشد و موجب حفظ توانایی پاکستان برای مقابله با تهدیدات کنونی و آتی ضد تروریسم خواهد بود.

 

بخوانید: موافقت ایالات متحده آمریکا با فروش تجهیزات جنگنده اف16 به پاکستان

ارسال نظر

 
1