خبر فوری

 
 
نخست وزیر پاکستان: ما می خواهیم پاکستان را از طریق سرمایه گذاری گسترده به قطب صنعتی آسیا تبدیل کنیم
کد خبر :2068363935

11:52 1401/04/02


برچسب ها : اسلام آباد, بازرگانی, پاکستان و بحرین, سرمایه گذاری, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت نمایندگان شرکت های بحرینی، گفت: ما می خواهیم پاکستان را از طریق سرمایه گذاری گسترده به قطب صنعتی آسیا تبدیل کنیم.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در دیدار با هیئت نمایندگان شرکت های بحرینی، گفت: ما می خواهیم پاکستان را از طریق سرمایه گذاری گسترده به قطب صنعتی آسیا تبدیل کنیم.

شایان ذکر است شیخ خالد محمد سلمان الخلیفه مشاور رئیس و بنیانگذار شرکت رویال نوا در راس هیئت نمایندگان شرکت های بحرینی با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

به گفته تیم رسانه ای نخست وزیر پاکستان، هیئت سرمایه گذاری پاکستان به نمایندگان شرکت های بحرینی توضیحاتی در مور طیف وسیع از فرصت های سرمایه گذاری موجود در پاکستان در بخش های مختلف به ویژه بهداشت، گردشگری، هتل ها، مسکن، کشاورزی، غذا و فناوری اطلاعات ارائه کرد.

در ادامه به هیئت بحرینی گفته شد که پاکستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، جمعیت جوان، نیروی کار ماهر، منابع طبیعی بسیار زیاد و فضای مناسب برای بازرگانی، جای بی نظیری برای سرمایه گذاری می باشد.

گفتنی است هیئت بحرین متعهد شد که از فرصت های متعدد سرمایه گذاری در پاکستان نهایت استفاده را ببرد و پیشنهاد داد که از 6 ماه آینده سرمایه گذاری در بخش های هتل، هتل داری و مسکن را آغاز کند. همچنین این هیئت تمایل خود برای سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، ماهیگیری و ساخت و ساز را نیز اظهار داشت.

در پایان نخست وزیر پاکستان به تمامی سازمان های ذیربط دستور داد تا تمامی امکانات ممکن را براساس اولویت در اختیار سرمایه گذاران بحرینی قرار دهند و از همه منابع موجود در این زمینه استفاده کنند.

ارسال نظر

 
1