خبر فوری

 
نخست وزیر پاکستان: فرصت های زیادی برای افزایش تجارت و سرمایه گذاری میان پاکستان و ترکیه وجود دارد
کد خبر :1717482791

15:37 1401/05/21


برچسب ها : امضای قرارداد, پاکستان و ترکیه, تجارت, تجارت آزاد, سرمایه گذاری, سید نوید قمر, شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی در مراسم امضای قرار داد تجاری میان پاکستان و ترکیه در اسلام آباد، با بیان اینکه فرصت های زیادی برای افزایش سرمایه گذاری و تجارت میان دو کشور وجود دارد، اظهار داشت ...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شهباز شریف نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی در مراسم امضای قرار داد تجاری میان پاکستان و ترکیه در اسلام آباد، با بیان اینکه فرصت های زیادی برای افزایش سرمایه گذاری و تجارت میان دو کشور وجود دارد، اظهار داشت که قرار داد تجارت محصولات راه های جدیدی را برای هر دوکشور باز خواهد کرد و اجرای کامل قرار داد برای ارتقای تجارت دوجانبه  را تضمین می کنیم.

گفتنی است این قرار داد از جانب پاکستان توسط سید نوید قمر وزیر تجارت و از جانب ترکیه توسط مهمت مش وزیر تجارت امضاء شد.

نخست وزیر پاکستان در ادامه اظهار داشت که این قرار داد در روابط برادرانه و تاریخی دوکشور، یک نقطه عطفی است و قرار داد تجاری میان دو کشور خوشایند است. رایزنی ها در این رابطه از چندین سال گذشته ادامه داشت و پس از سفر ما در ماه مه به ترکیه، روند تلاش ها برای امضای این قرار داد سرعت گرفت.

 

نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان طی سخنرانی خود در این مراسم گفت که براساس قرارداد بین پاکستان و ترکیه، هر دو کشور می توانند محصولات خود را مبادله کنند و این امر باعث ثبات اقتصادی دو کشور می شود. پاکستان و ترکیه در مورد اقلام مختلف برای تجارت به دیکدیگر امتیاز داده اند. ما خواستار افزایش حجم تجاری فیمابین به سطح 5 میلیارد دلار هستیم.

ارسال نظر

 
1