خبر فوری

 
نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی حمله موشکی حوثیان را محکوم نمود
کد خبر :1922452501

09:27 1400/11/13


برچسب ها : ائتلاف نظامی عربستان, پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و یمن, عمران خان, گفتگوی تلفنی, مجاهدان حوثی, نخست وزیر پاکستان, ولیعهد ابوظبی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی حمله مجاهدان حوثی به مواضع امارات متحده عربی را به شدت محکوم نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان در گفتگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی حمله مجاهدان حوثی به مواضع امارات متحده عربی را به شدت محکوم نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی حمله موشکی مجاهدان حوثی به مواضع امارات متحده عربی همزمان با سفر رئیس جمهور رژیم صهیونیستی به ابوظبی، عمران خان نخست وزیر پاکستان با شیخ محمد بن زاید آل نهیان به صورت تلفنی به گفتگو پرداخت.

وی در این گفتگوی تلفنی از عملکرد به هنگام و هوشمندانه پدافند هوایی امارات متحده عربی در سرنگونی موشک های شلیک شده از سوی حوثی ها تمجید نمود.

عمران خان با ابراز نگرانی عمیق اسلام آباد در خصوص حملات اخیر موشکی مجاهدان حوثی، مراتب همبستگی خود با ملت و رهبران امارات متحده عربی را اعلام داشت.

نخست وزیر پاکستان در ادامه اظهارات خود در گفتگوی تلفنی با ولیعهد ابوظبی بر عزم پاکستان برای حمایت از تلاش برای برپایی صلح و ثبات از طریق گفتگو و مذاکرات تاکید ورزید.

دو طرف علاوه بر این در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ابوظبی و گسترش سطح همکاری ها میان دو کشور به رایزنی پرداختند و نسبت به تداوم رایزنی و مشاوره میان مقامات عالی رتبه دو کشور توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1