خبر فوری

 
 
نخست وزیر پاکستان بر عزم خود برای تقویت همکاری همه جانبه بین مصر و پاکستان تاکید کرد
کد خبر :898450786

15:49 1401/04/24


برچسب ها : پاکستان و مصر, تجارت, دکتر طارق دحروج, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر مصر, شهباز شریف, طارق دهروگ, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه,

بخش رسانه ای دفتر نخست وزیری پاکستان در اعلامیه ای از دیدار طارق داهروگ سفیر مصر در اسلام آباد با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان خبر داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| بخش رسانه ای دفتر نخست وزیری پاکستان در اعلامیه ای از دیدار طارق داهروگ سفیر مصر در اسلام آباد با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان خبر داد.

نخست وزیر پاکستان در این دیدار ضمن برجسته سازی روابط دوستانه میان دو کشور پاکستان و مصر، عزم خود جهت تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه در تمامی زمینه ها از جمله در بخش های تجارت، سرمایه گذاری، انرژی، آموزش و تغییرات اقلیمی، را مجددا اظهار داشت و گفت: به مصر بابت ریاست COP27 تبریک می گویم.

نخست وزیر پاکستان در ادامه توجه سفیر مصر را به سوی اقدامات غیرقانونی هند در کشمیر و نقض حقوق بشر متوجه ساخت و با بیان اینکه ضروری است مسئله کشمیر مطابق با قرار دادهای شورای امنیت سازمان ملل و خواسته مردم کشمیر حل و فصل شود، گفت: از شما بابت تلاش هایتان جهت تقویت مناسبات میان دو کشور پاکستان و مصر تشکر می کنم. وی با آرزوی خیر برای رئیس جمهور مصر، از وی برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

 سفیر مصر به شهباز شریف بابت تصدی وی در سمت نخست وزیری پاکستان تبریک گفت و افزود: رهبری مصر مشتاقانه منتظر مشارکت شما در COP27 است.

ارسال نظر

 
1