خبر فوری

 
 
نخست وزیر پاکستان: از ورود سرمایه گذاران ژاپنی به بخش های مختلف استقبال میکنیم
کد خبر :45764184

19:34 1398/02/26


برچسب ها : پاکستان, ژاپن, سرمایه گذاری, سفیر,

کنینوری متسودا سفیر کشور ژاپن در پاکستان امروز (پنجشنبه) با حضور در کاخ نخست وزيری پاکستان با عمران خان دیدار و در رابطه با امور و مسائل متنوع من جمله منافع مشترک ملی و افزایش مناسبات دوجانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نيوز، کنینوری متسودا سفیر کشور ژاپن در پاکستان امروز (پنجشنبه) با حضور در کاخ نخست وزيری پاکستان با عمران خان دیدار و در رابطه با امور و مسائل متنوع من جمله منافع مشترک ملی و افزایش مناسبات دوجانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
عمران خان نخست وزیر پاکستان با تعریف از کارکرد ژاپن در بخش توسعه و پیشرفت پاکستان، کشور ژاپن را به عنوان شریک در پیشرفت پاکستان خواند.
براساس اعلامیه رسمی منتشر شده از دیدار، طرفین در رابطه با مباحثی همچون توسعه سرمایه گذاری و منابع انسانی گفتگو و در مورد همکاری ها در زمینه های آی تی، توریست و گردشگری و کشاورزی به تبادل نظر پرداختند.
عمران خان با بیان آمادگی دولت پاکستان برای مواجهه و گذر از مشکلات اقتصادی اظهار داشت، امیدواریم کشورهای دوست دراین برهه زمانی دشوار با سرمایه گذاری های خود ما را یاری خواهند رساند. از ورود سرمایه گذاران ژاپنی به تمامی بخش ها خرسند بوده و از آنها استقبال می‌کنیم.
سفیر ژاپن با اظهار امیدواری از تلاش برای مستحکم شدن روابط و توسعه آنها، طرفین روابط دو کشور را قابل اعتماد و امیدوار کننده قرار دادند.

ارسال نظر

 
1