خبر فوری

 
 
ناپدید شدن نوجوان بلوچ پس از دستگیری توسط نیروهای امنیتی هنگام انفجار در تربت
کد خبر :1687044775

13:18 1400/03/13


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, افراد ربوده شده بلوچ, انفجار بمب, ناپدید شدن اجباری, نیرو های امنیتی, نیروهای امنیتی اف سی,

نوجوانی که بوسیله انفجار در شهر مرکزی منطقه کیچ استان بلوچستان پاکستان زخمی شده بود بوسیله نیرو های امنیتی دستگیر شده و به مکان نامعلومی منتقل شد


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نوجوانی که بوسیله انفجار  در شهر مرکزی منطقه کیچ استان بلوچستان پاکستان زخمی شده بود بوسیله نیرو های امنیتی دستگیر شده و به مکان نامعلومی منتقل شد که هنوز اطلاعی از آن در دست نیست.

فرد ربوده شده گلاب فرزند کریم نام دارد، این نوجوان در انفجاری که علیه نیرو های امنیتی پاکستان انجام شد زخمی شده و بدست نیروهای امنیتی دستگیر شد این در حالیست که خانواده وی اطلاعی از وضعیت وی ندارند .

بنابر گفته منابع، وی برای تهیه وسایل خانه از منزل خارج شده و سپس در اثر انفجار زخمی و دستگیر شد. فرد مذکور پس از اتمام تحصیلات در جستجوی کار بود وبه عنوان معلم زبان مشغول به انجام وظیفه بود.

لازم به ذکر است که کاروان اف سی دوشنبه شب در منطقه آبسار تربت مورد حمله قرار گرفت که به ادعای ارتش آزادی بخش بلوچ طی آن پنج نفر از جمله چهار پرسنل زخمی شدند.

مسئولیت این انفجار را ارتش آزادی بخش بلوچ بر عهده گرفت

ارسال نظر

 
1