خبر فوری

 
 
نامه گروه تکفیری سپاه صحابه به عمران خان
کد خبر :984042207

14:39 1397/05/14


باید روبروی رهبران بزرگ شیعه و سنی در مجلس ملی، برای حفظ صحابه و ناموس آنها، قانونی مبنی بر اینکه کسی اجازه توهین به مقدسات دیگر مذاهب را ندارد تعیین و تصویب شود.


 

سلام علیکم
عرض ادب و احترام محضر جنابعالی امیدواریم که خوب باشید.
ملت وطن عزیز پاکستان به شما رأی داد و شما را به عنوان نخست وزیر خود قبول کرد. حال این وظیفه ی شما است که احساسات ملت خود را بشناسید و به آنها احترام بگذارید. درهمین رابطه چند درخواست از شما داریم. اگر خوش تان آمد حتما آنرا عملی بکنید.

سیاست های خارجی وطن عزیز مان پاکستان باید مشخص باشد. علاوه بر هند با ایران نیز باید گفت و گوهای جدی ای شکل بگیرد تا از حد خود تجاوز نکند.
دستگیری جاسوس هندی از مرز ایران و روابط دوستانه ی ایران با هند، دلیل روشنی است بر اینکه اگر هند دشمن مااست، ایران نیز دشمن منافق ما است.

طبق تصوير داده شده شما با یکی از روحانیون معروف شیعه راجه ناصر درحال ملاقات هستید، درحالی‌که در تصویر بعدی خود مشاهده می‌کنید که او با رهبر گروه تروریستی حزب اللہ، سید حسن نصرالله نیز ملاقات کرده است.
اگر شما خواهان نجات کشور خود از فرقه گرایی هستید باید از همچین اشخاصی دوری بجویید.

پس از انقلاب ایران تا به حال پاکستان دچار فرقه گرایی شده است. باید روبروی رهبران بزرگ شیعه و سنی در مجلس ملی، برای حفظ صحابه و ناموس آنها، قانونی مبنی بر اینکه کسی اجازه توهین به مقدسات دیگر مذاهب را ندارد تعیین و تصویب شود.

شما در سخنرانی خود فرموده بودید که می خواهم ریاستی همچون ریاست مدینه قائم بکنم. دراین خصوص از شما درخواست میکنیم تا گروهی متشکل از علمای برجسته زیر نظر شیخ الاسلام مفتی محمد عثمانی تشکیل دهید تا با انجام مشاوره باعلماء شما نیز از این طریق به خواب خود دست پیدا بکنید.

ارسال نظر

 
1