خبر فوری

 
 
نامه مولانا فضل الرحمن و پیام های تبریک سردمداران گروه تروریستی سپاه صحابه خطاب به طالبان
کد خبر :91863302

17:55 1400/05/26


برچسب ها : (حزب جمعیت علمای اسلام (ف, احمد لدهیانوی, اهل سنت و الجماعت, اورنگزیب فاروقی, پاکستان و افغانستان, پاکستان و طالبان, تروریست, تروریسم, سپاه صحابه, مولانا فضل الرحمن,

مولانا فضل الرحمن رهبر جمعیت علمای اسلام JUI و سرکرده های گروه تروریستی سپاه صحابه طی پیام هایی جداگانه به گروه تروریستی طالبان تبریک گفتند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مولانا فضل الرحمن رهبر جمعیت علمای اسلام JUI و سرکرده های گروه تروریستی سپاه صحابه طی پیام هایی جداگانه به گروه تروریستی طالبان تبریک گفتند.

فضل الرحمن رهبر جمعیت علمای اسلام شاخه ف در نامه ای به طالبان اظهار داشت که جماعت ما از روز نخست حمله ناتو و آمریکا به افغانستان را تجاوز نامیده بود و مقاومت از سوی طالبان را جائز خوانده بود. به کمک خدا و قربانیان بیشمار، طالبان افغانستان را از آمریکا و بازیگران قدرت های بین المللی آزاد کرده است. سیستمی که طالبان پس از فتوحات آغاز کرده است را به دید ارزش می نگریم.

از طرفی محمد احمد لدهیانوی و اورنگزیب فاروقی از سرکرده های گروه تروریستی سپاه صحابه در پیام های جداگانه ای به طالبان تبریک گفتند.

محمد احمد لدهیانوی در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: اهل سنت و الجماعت پاکستان (سپاه صحابه) در خصوص آغاز بکار مجدد امارت اسلامی در کشور همسایه افغانستان و بازگشت طالبان، به رهبری طالبان من جمله ملا هیبت الله، ملا عبدالغنی برادر، ملا محمد یعقوب و دیگر رهبران از ته دل تبریک عرض می کند. به دست گرفتن سیستم حکومتی وطن خود بدون خونریزی توسط طالبان نشان دهنده آن است که طالبان افغانستان معتقد به صلح و ثبات هستند. جامعه جهانی باید دولت طالبان در افغانستان را به عنوان یک دولت رسمی بپذیرد و به صورت کامل روابط دیپلماتیک برقرار نماید.

وی افزود: اهل سنت و الجماعت پاکستان امیدوار است که درپی بازگشت طالبان به حکومت در افغانستان، اوضاع بهبود خواهند یافت و کشورهای منطقه از استفاده از سرزمین های خود علیه یکدیگر اجتناب خواهند ورزید.

همچنین اورنگزیب فاروقی نیز در پیامی که در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرد، نوشت: فضای فتح مبین است، خداوند به اسلام بلندی و منزلت بخشیده ، اما اسلام از ما قربانی می طلبد، مدت بیست ساله طالبان مملو از مشکلات بود، اما آنها با ایده آل قرار دادن اصحاب رسول در مقابل خطرات، مشکلات، مصیبت ها خم نشدند (عقب نشینی نکردند)، بلکه برای کلمه حق پافشاری کردند و با اهدای قربانی تاریخ رقم زدند. پاکستان خوش شانس است که همسایگی غلامان اصحاب رسول، صاحبان کردادر بلند مرتبه  مجاهدان افغان را دارد.

ارسال نظر

 
1