خبر فوری

 
 

 

دختر مهندس سید ممتاز حسین،که پدرش اوایل سال جاری میلادی در کراچی به دست اطلاعات پاکستان ربوده شده است و هیچ اطلاعی از وی در دسترس نیست،به نخست وزیر پاکستان نامه ای به این شرح نوشته است:

"سخنرانی شما به نوعی امید بود که بر دل تمام شهروندان پاکستانی رسوخ کرده است،شما در سخنرانی خود به مشکلات اساسی کشور اشاره کردید که پاکستان به آن دچار است و آن را جزو اولویت های خود قرار دادید،اما شما در سخنرانی خود یک مسئله مهم را از قلم انداختید که من دوست دارم آن را به شما گوشزد نمایم و شما را به سمت آن متوجه نمایم.

پدر من،سید ممتاز حسین یک شهروند پاکستانی که در روز 23 جنوری 2018 ربوده شد.

شما در سخنرانی خود فرمودید که ما به زنان بیوه و فرزندان یتیمشان برای امرار معاش،کمک خواهیم کرد.اما باور کنید که ما حتی نمیدانیم که ما یتیم هستیم یا نه؟و مادرمان بیوه شده است یا نه؟

تاکنون ما زندگی مان را مثل یتیمان و بیوه ها به سر کرده ایم،اما امیدمان به خداست که پدرمان زنده باشد.

شما در سخنرانی خود به نکته نیز اشاره کرده بودید که تمامی پرونده های جاری در دادگاه ها،در کمتر از یک سال حل و فصل خواهند شد،و من برای دانستن شما باید بگویم که ما بعد از گمشدگی پدرمان در دادگاه عالی سند درخواستی را دائر کردیم که حدود هفت ماه از آن درخواست میگذرد و هیچ پیشرفتی در پرونده دیده نشده است و ما تاکنون از وضعیت و محل بازداشت وی بی خبریم.

شما گفتید که تنها 700 هزار نفر در کشور مالیات میپردازند،لازم است یادآوری کنم که پدر من یکی از آنها میباشد که مالیات خود را به موقع پرداخت مینمود و هیچ وقت برای پرداخت آن مردد نمیشد.وی یک دوستدار وطن بود که همیشه سعی داشت فرزندانش را برای خدمت به مردم تربیت کند و به کار گیرد.

وی به دنبال ایجاد یک درمانگاه با خدمات رایگان برای مردم بود،وی برای پیشرفت زبان اردو،اقدام به راه اندازی انتشار یک مجله علمی به زبان اردو به نام «علم و حرفه" کرده بود که پس از گم شدن وی مدرسه ها و کتابخانه ها از این خدمت وی محروم گردیده اند.

زمانی که شما از ادای بدهکاری های ملی صحبت میکنید به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزاران خانواده،به دلیل نبود سرپرست،زیر بدهکاری های سنگین قرار گرفته اند.

شما که از برپاکردن حکومت بر مبنای حکومت شهر مدینه در صدر اسلام سخن میگویید بهتر است بدانید که مردم آن زمان مدینه به راحتی میتوانستند به خدمت رسول الله(ص) رسیده و مشکلات خود را با حضور مبارکشان مطرح کنند،فلذا شما نیز فریاد من و خانواده ام را و همچنین هزاران شهروند دیگر را دادرسی کنید.

                                                                                               دختر مهندس ممتاز

ارسال نظر

 
1