خبر فوری

 
 
نام رژیم صهیونیستی در لیست جدید قوانین مهاجرت پاکستان
کد خبر :629492732

20:13 1397/10/10


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان, رژیم صهیونیستی,

وزارت داخلی پاکستان طی شرایطی اجازه سفر شهروندان رژیم صهیونیستی به پاکستان را صادر کرده است، اما این درحالی است که رئیس اداره مهاجرت با متهم کردن وزارت داخلی کشور پاکستان گفته است که هرچه زودتر باید نام اسرائیل را از لیست جدید قوانین مهاجرت به پاکستان خارج کند.


 

به گزارش راز نيوز به نقل از ایکسپریس نیوز، وزارت داخلی پاکستان طی شرایطی اجازه سفر شهروندان رژیم صهیونیستی به پاکستان را صادر کرده است، اما این درحالی است که رئیس اداره مهاجرت با متهم کردن وزارت داخلی کشور پاکستان گفته است که هرچه زودتر باید نام اسرائیل را از لیست جدید قوانین مهاجرت به پاکستان خارج کند.

براساس گزارشات به دست آمده، آژانس تحقیقات فدرال پاکستان FIA در وب سایت رسمی خود لیستی مشتمل بر اسامی 7 کشور را صادر کرده بود که طبق این لیست، شهروندان کشورهای نامبرده در لیست می توانند تحت قوانین و شرایط خاصی به پاکستان سفر کنند. گفتنی است در لیست جدید منتشر شده اسامی رژیم صهیونیستی و کشورهای هندوستان، بنگلادش، بوتان، نیجریه، فلسطین و سومالی ذکر شده است که شهروندان کشورهای نامبرده و رژیم صهیونیستی می توانند طبق قوانین و ضوابط خاصی به پاکستان سفر و یا مهاجرت کنند.

براساس ضوابط تعیین شده در وب سایت FIA در رابطه با مهاجرت شهروندان رژیم صهیونیستی به پاکستان نوشته شده است که آنها پس از ورود باید حضور خود در پاکستان را نزد پلیس ثبت کنند، همچنین آنها باید پس از ورود خود از رئیس پلیس مجوز هایی را دریافت و در زمان خروج از کشور پاکستان آنها را به پلیس بازگردانند. قابل ذکر است که این افراد پس از بازگردانی مجوزهای اقامت خود به پلیس می توانند اجازه خروج از پاکستان را دریافت کنند.

براساس قواعد و قوانین، افرادی که ویزای کاری و یا ویزای سارک داشته باشند از ثبت ورود به پاکستان نزد پلیس مستثنی خواهند بود. این در حالی است که شهروندان رژیم صهیونیستی می توانند طبق قانون ذکر شده از ثبت ورود در نزد پلیس مستثنی واقع شوند اما این استثنا شامل حال شهروندان هندوستان نخواهد شد.

لازم به ذکر است که به گفته رئیس اداره مهاجرت پاکستان عصمت الله جونیجو، پس از بررسی های انجام شده و ذکر اسم اسرائیل در لیست جدید کشورها، وزارت داخلی کشور ابراز داشت که اسم رژیم صهیونیستی به اشتباه وارد لیست مهاجرت به پاکستان شده است و در حال پاک کردن نام اسرائیل از لیست جدید هستیم. وی در ادامه ابراز داشت که نام اسرائیل در لیست جدید قوانین مهاجرت پاکستان به اشتباه وارد شده بود و موضع پاکستان و مقامات در این رابطه واضح است.

ارسال نظر

 
1