خبر فوری

 
 
میر ضیاء الله لانگو: روابط تجاری پاکستان و ایران، به نفع دو کشور هستند
کد خبر :744863135

14:56 1399/08/02


برچسب ها : اتاق تجارت و صنعت کویته, ایران, بازارچه مرزی, بلوچستان, پاکستان و ایران, سرکنسول ایران, کویته,

میر ضیاء الله لانگو وزیر داخلی ایالت بلوچستان طی دیدار با هیئت ایرانی، گفت: پاکستان و ایران دو کشور مهم برادر اسلامی هستند و روابط تجاری دوجانبه به نفع دو طرف است .


کویته: به گزارش راز نیوز| میر ضیاء الله لانگو وزیر داخلی ایالت بلوچستان طی دیدار با خانم ماندانا زنگنه معاون امور اقتصادی فرماندار سیستان و بلوچستان رهبر هیئت ایرانی، حسن درویش وند سرکنسول ایران در کویته و دیگر نمایندگان، گفت: پاکستان و ایران دو کشور مهم برادر اسلامی هستند و روابط تجاری دوجانبه به نفع دو طرف است که می توان از مرز طولانی مشترک میان دو کشور، جهت گسترش تعاملات تجاری دوجانبه استفاده کرد و این امر بهبودی وضعیت اقتصادی دو کشور را به همراه خواهد داشت.

وزیر داخلی ایالت بلوچستان در ادامه این دیدار، با بیان اینکه ما آماده داشتن همکاری ممکنه با کشور برادر هستیم، ابراز داشت: با در نظر گرفتن اوضاع فعلی، تقویت تجارت دوجانبه امری ضروری است.

خانم ماندانا زنگنه نیز طی گفتگوی خود ضمن تاکید بر ضرورت افزایش تجارت دوطرفه، خاطر نشان کرد که ما به شدت از سیاست های تجاری و خارجی عمران خان نخست وزیر پاکستان خرسندیم و امیدواریم در آینده روابط مستحکمی با پاکستان برقرار خواهد شد؛ خانم زنگنه از وزیر داخلی ایالت بلوچستان برای بازدید از ایران دعوت کرد، که وی این دعوت را پذیرفت.

سرکنسول ایران در کویته در این بین با ستودن اقدامات مردم پسند وزیر ایالت بلوچستان، گفت: میر ضیاءالله لانگو در حال تلاش برای توسعه و رفاه بلوچستان است و در دوران تصدی او، اوضاع این ایالت بسیار بهبود یافته است. وی افزود: احیای بازارچه های مرزی، گسترش تجارت را به همراه خواهد داشت که ما همکاری پاکستان را تمجید می کنیم.

ارسال نظر

 
1