خبر فوری

 
میدر آژانس همکاری بین المللی ژاپن: پاکستان یک کشور مهمی است
کد خبر :594984109

16:45 1401/09/03


برچسب ها : آژانس همکاری بین المللی ژاپن, اسلام آباد, پاکستان و ژاپن, جایکا, روابط تجاری, روابط دوجانبه,

تیمی متشکل از تریووکی ایتو مدیرکل بخش آسیای جنوبی آژانس همکاری بین المللی ژاپن ( جایکاJICA) با مجمع تجاری پاکستان ژاپن PJBF ملاقات و درمورد امور مورد علاقه مشترک گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| تیمی متشکل از تریووکی ایتو مدیرکل بخش آسیای جنوبی آژانس همکاری بین المللی ژاپن (  جایکاJICA) با مجمع تجاری پاکستان ژاپن PJBF ملاقات و درمورد امور مورد علاقه مشترک گفتگو کرد.

کلیم فاروقی رئیس مجمع تجاری پاکستان-ژاپن ضمن آگاه سازی هیئت مهمان از اهداف این بستر و همکاری درحال انجام جهت تقویت مناسبات دوجانبه پاکستان-ژاپن، پیشرفت های حاصل شده در بهبود تجارت و سرمایه گذاری بین دو کشور دوست را تشریح کرد و به طور خاص به گفتگوهای مشترک اخیر که در اسلام آباد بین دو کشور برگزار شد و بیش از 70 بازرگان ژاپنی با تمرکز بر G2G و B2B در آن شرکت کردند، اشاره کرد.

گفتنی است در این بین تتسویا سوماتسو نایب رئیس ارشد مجمع تجاری پاکستان-ژاپن، مدیرکل شرکت ماروبنی (شرکت بازرگانی ژاپنی) و سید فیروز عالم شاه مشاور هیئت سرمایه گذاری دولت پاکستان و مدیر PJBF حضور داشتند.

 

کمک جایکا به پروژه های توسعه در پاکستان توسط کلیم فاروقی و فیروز شاه که هر دو بیش از 40 سال با ژاپن در ارتباط بوده اند و اتباع پاکستانی هستند که موفق به دریافت جوایز غیرنظامی از دولت ژاپن شده اند، برجسته کردند.

به گفته تریووکی ایتو مدیرکل بخش آسیای جنوبی آژانس همکاری بین المللی ژاپن، پاکستان یک کشور مهم با روابط دوستانه نزدیک است و جایکا می خواهد به حفظ این موقعیت کمک کند.

ارسال نظر

 
1