خبر فوری

 
میخائیل بوگدانوف: گروه های تروریستی اشغال افغانستان توسط طالبان را یک پیروزی غیر قابل تردید می دانند
کد خبر :256882871

15:41 1400/10/03


برچسب ها : ایالات متحده آمریکا, بحران اقتصادی, بحران انسانی, بحران غذایی, روسیه, طالبان افغانستان, گروه القاعده, گروه تروریستی, معاون وزیر امور خارجه روسیه, کنفرانس,

میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه طی سخنرانی در یک کفنرانس بین المللی در روسیه گفت: گروه های تروریستی اشغال افغانستان توسط طالبان را یک پیروزی غیر قابل تردید میدانند.


 

روسیه: به گزارش راز نیوز | میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه طی سخنرانی در یک کنفرانس بین المللی در روسیه گفت: گروه های تروریستی اشغال افغانستان توسط طالبان را یک پیروزی غیر قابل تردید دانسته و گروه تروریستی القاعده قصد دارد از این وضعیت سوء استفاده کند.

 وی افزود: متأسفانه، اقدامات ایالات متحده آمریکا و شرکای آن فقط به افزایش وخامت اوضاع در این کشور کمک می کنند.

وی ادامه داد: ایالات متحده آمریکا و همدستان آن به جای اعتراف به اشتباهات و امتناع از دادن دستور، از منافع مالی برای پیشبرد مطالبات خود در مورد جنبش طالبان استفاده کردند.

وی بیان کرد: طالبان در 24 مرداد (15 اوت) کنترل کابل را به دست گرفت و از آن زمان کشور افغانستان دچار بحران های عمیق اقتصادی، انسانی و امنیتی شده است و پس از تسلط طالبان، بار دیگر منطقه وسیعی در مرز افغانستان و پاکستان به عنوان قطب شماره یک تروریست ها در جهان ظاهر گردید.

ارسال نظر

 
1