خبر فوری

 
 
مکالمه وزیر خزانه داری پاکستان با رئیس هیئت صندوق بین المللی پول در پاکستان از طریق ویدیو کنفرانس
کد خبر :444681319

13:11 1401/07/08


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و صندوق بین المللی پول, پنجاب, رئیس هیئت صندوق بین المللی پول در پاکستان, محمد اسحاق دار, ناتان پورتر, وزیر خزانه داری پاکستان, ویدیو کنفرانس,

محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان با ناتان پورتر رئیس هیئت صندوق بین المللی پول در پاکستان از طریق ویدیو کنفرانس گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان با ناتان پورتر رئیس هیئت صندوق بین المللی پول در پاکستان از طریق ویدیو کنفرانس گفتگو کرد.

وزیر خزانه داری پاکستان طی این ویدیو کنفرانس رئیس هیئت صندوق بین المللی پول در پاکستان را از تاثیر سیل ویانگر بر اقتصاد پاکستان به دلیل تخریب زیرساخت ها و زمین های کشاورزی و از بین رفتن کسب و کار سیل زدگان آگاه کرد.

وی افزود: دولت پاکستان در حال حل کردن مشکلات ساختاری به منظور کاهش کسری بودجه و رشد اقتصادی پایدار در کشور است. دولت علاوه بر محافظت از بخش های ضعیف تر جامعه، بار اقتصادی را کاهش خواهد داد.

وی با اشاره به سفر نخست وزیر پاکستان به نیویورک و دیدار وی با مدیرعامل صندوق بین المللی پول، گفت که مدیرعامل صندوق بین المللی در دیدار مذکور از عزم خود برای کمک به پاکستان در شرایط بحرانی کنونی و تجدید نظر در شرایط برنامه های این سازمان سخن گفته بود. وزیر خزانه داری پاکستان همچنین از عزم این کشور برای انجام اصلاحات توصیه شده بر اساس برنامه صندوق بین المللی پول، سخن گفت.

رئیس هیئت صندوق بین المللی پول در پاکستان نیز طی این کنفرانس مطبوعاتی با تبریک به محمد اسحاق دار برای انتصاب به سمت وزیر خزانه داری پاکستان، وی را از ارزیابی صندوق بین المللی پول از چالش های پیش روی اقتصاد این کشور آگاه کرد.

وی همچنین گفت که صندوق بین المللی پول در این شرایط بحرانی به پاکستان کمک خواهد کرد. وی در مورد کمک وام دهندگان بین المللی به پاکستان گفتگو کرد.

وزیر خزانه داری پاکستان در پایان از رئیس هیئت صندوق بین المللی پول در پاکستان به خاطر حمایت این سازمان از پاکستان در شرایط بحرانی کنونی تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1