خبر فوری

 
مکالمه تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای اماراتی خود
کد خبر :1970582951

10:26 1400/11/21


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات, پنجاب, شاه محمود قریشی, شیخ عبدالله بن سلطان النهیان, مکالمه تلفنی, وزیر امور خارجه امارات متحده عربی, وزیر امور خارجه پاکستان,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با شیخ عبدالله بن سلطان النهیان همتای اماراتی خود به صورت تلفنی گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با شیخ عبدالله بن سلطان النهیان همتای اماراتی خود به صورت تلفنی گفتگو کرد.

طی این مکالمه تلفنی دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرده و برای افزایش روابط بین پاکستان و امارات در بخش های مختلف توافق کردند.

وزیر امور خارجه پاکستان طی این مکالمه گفت: بین پاکستان و امارات روابط دوجانبه عمیق و برادرانه وجود دارد.

وی همچنین طی این مکالمه با محکوم کردن حملات حوثی ها به امارات، آن ها را تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه دانسته و بر لزوم توقف هرچه سریع تر این حملات تاکید کرد.

سپس وی طی این مکالمه به دولت و مردم امارات برای برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه دبی 2020 تبریک گفته و گفت که شیخ عبدلله از طراحی و نمایش قابل توجه غرفه پاکستان در نمایشگاه دبی 2020 بسیار تمجید کرده بود.

دو طرف همچنین طی این مکالمه از همکاری بین دو کشور در مجامع بین المللی ابراز خرسندی کرده و برای همکاری در زمینه اف ای تی اف و مجامع منطقه ای و بین المللی توافق کردند.

ارسال نظر

 
1