خبر فوری

 
مکالمه تلفنی محمد صادق سنجرانی با رئیس مجلس شورای ملی ترکیه پیرامون اوضاع سیل در پاکستان
کد خبر :1214167613

14:34 1401/06/07


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, تماس تلفنی, رئیس مجلس سنای پاکستان, رئیس مجلس ملی, گفتگوی تلفنی, محمد صادق سنجرانی, مکالمه تلفنی,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان طی برقراری مکالمه تلفنی با مصطفی سنتوپ، رئیس مجلس شورای ملی ترکیه گفتگو و از کمک های این کشور به مردم سیل زده پاکستان تشکر و قدردانی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان طی برقراری مکالمه تلفنی با مصطفی سنتوپ، رئیس مجلس شورای ملی ترکیه گفتگو و از کمک های این کشور به مردم سیل زده پاکستان تشکر و قدردانی کرد.

محمد صادق سنجرانی در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت توسعه روابط پارلمانی میان پاکستان و ترکیه افزود: روابط دوستانه پاکستان و ترکیه همیشه عمیق بوده و هماهنگی بین مردم و دولت های دو کشور ستودنی است؛ همچنین هر دو کشور به طور کامل از مواضع یکدیگر در هر مجمع مهمی حمایت می کنند.

در ادامه مکالمه تلفنی، فی سنتوپ، رئیس مجلس شورای ملی ترکیه گفت: ما از خسارات شدید جانی و مالی ناشی از بارندگی ها و وضعیت سیل اخیر در پاکستان، عمیقاً متأسف هستیم همچنین برای جان باختگان سیل تسلیت عرض کرده و برای مجروحان از خداوند متعال شفای عاجل آرزو مندیم.

وی با بیان اینکه مردم و دولت ترکیه در این زمان سخت همچنان در کنار مردم و دولت پاکستان ایستاده است، گفت: پاکستان و ترکیه همیشه در مواقع مشکلات از یکدیگر حمایت کرده اند و ترکیه تمام تلاش خود را جهت بهبود وضعیت نابسمان سیل در پاکستان انجام خواهد داد.

ارسال نظر

 
1