خبر فوری

 
 
مولانا فضل الرحمن: از ابتدا گفتیم که نظام پاکستان در دست ارتش است
کد خبر :792968562

11:07 1398/02/10


برچسب ها : آصف غفور, ارتش پاکستان, بخش روابط عمومی ارتش پاکستان, جمعیت علمای اسلام, فضل الرحمن,

ژنرال آصف غفور سخنانی را به میان آورد که هیچگونه اهمیتی نداشت، ما از ابتدا گفته ایم که حکمرانی در پاکستان در دست ارتش است.


لاهور: به گزارش راز نیوز مولانا فضل الرحمن رئیس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل در واکنش به اظهارات روز گذشته مسئول روابط عمومی ارتش پاکستان گفت: ژنرال آصف غفور سخنانی را به میان آورد که هیچگونه اهمیتی نداشت، ما از ابتدا گفته ایم که حکمرانی در پاکستان در دست ارتش است.

فضل الرحمن در نشست خبری خود در لاهور اظهار داشت: نماینده ارتش در خصوص موضوعات مربوط به دولت اظهار نظر نموده است و سخنانی را به میان آورده که بی اهمیت بودند.

وی افزود: ما از ابتدا گفتیم که ارتش در پاکستان حکم فرماست و محور تصمیمات پارلمان نیست بلکه پایگاه مرکزی ارتش پاکستان است.

وی در ادامه با انتقاد از اظهارات ژنرال آصف غفور درباره سرپرستی مدارس دینی توسط وزارت آموزش گفت: سخنان نادرستی در خصوص مدارس دینی بیان شده است و تمامی این اظهارات برای دریافت وام از صندوق بین المللی پول بیان شده است، مقامات پاکستان روش بسیار نامناسبی را برای دریافت وام پیش گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: فقط موضوع ثبت مدارس دینی در وزارت آموزش مطرح گردیده بود و سخنی درباره بر عهده گرفتن سرپرستی مدارس دینی توسط وزارت آموزش به میان نیامده بود.

وی خطاب به مسئول روابط عمومی ارتش اظهار داشت: شما باید روش خود را تغییر دهید و نباید تقصیرات حکومت ظالمانه 70 ساله خود را متوجه مدارس دینی نمایید؛ افراط گرایی یک نوع بیماری اجتماعی است و هیچ ارتباطی با مدارس ندارد، من از انجمن های متحد تنظیم المدارس و وفاق المدارس میخواهم با دولت مذاکرات ننمایند، دولت همواره به دنبال فریب و نیرنگ است، ما حاضر به مذاکره با دولت در خصوص مدارس دینی نیستیم.

ارسال نظر

 
1