خبر فوری

 
 
مولانا فضل الرحمان: توافقنامه امارات متحده عربی نقض صریح حق آزادی فلسطینیان است
کد خبر :444052475

11:48 1399/05/26


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, پاکستان و امارات متحده عربی, پاکستان و فلسطین, جمعیت علمای اسلام, فضل الرحمان,

مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام(ف) توافقنامه امارات تلاش فلسطین برای استقلال را نفی می کند، چه فلسطین باشد و چه کشمیر، ما از هرگونه تلاش برای آزادی حمایت می کنیم.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام(ف) در واکنش به توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی ابراز داشت: توافقنامه امارات تلاش فلسطین برای استقلال را نفی می کند، چه فلسطین باشد و چه کشمیر، ما از هرگونه تلاش برای آزادی حمایت می کنیم.

بر اساس جزئیات منتشر شده، مولانا فضل الرحمان در جریان گفتگوی با اهالی رسانه ابراز داشت: به نظر این توافقنامه نفی تلاش های 70 ساله مردم فلسطین برای دستیابی به آزادی و کسب استقلال از رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: قدرت های جهانی تلاش دارند با اعمال فشار بر کشورهای ضعیف مسلمان آنان را برای به رسمیت شناختن اسرائیل و امضای توافقنامه با آن متقاعد کنند، امارات متحده عربی نیز یکی از همان دولت های ضعیف مسلمان است و به نظر من یک منطقه ای کوچک است که مالکیت آن در اختیار آمریکا و کشورهای استکباری است و آنان با اعمال فشار دولت امارات متحده عربی را برای گرفتن چنین تصمیماتی وادار می کنند.

فضل الرحمان خاطرنشان کرد: اقدام امارات متحده عربی به نمایندگی از تمام کشورهای عربی نیست، امارات متحده عربی کشور چندان مهمی نیست که بتوان تصمیمات و اقدامات آن را به عنوان تصمیم جهان اسلام و یا جهان عرب قلمداد نمود.

ارسال نظر

 
1