خبر فوری

 
 
مولا بخش چاندیو: عملی که دیکتاتور ها نتوانستند انجام دهند، عمران خان در پوشش جمهوریت آن را انجام میدهد
کد خبر :812956927

14:08 1398/04/20


برچسب ها : پاکستان, جمهوری, دولت فدرال, دیکتاتور, عمران خان,

مولا بخش چاندیو وزیر رسانه پیپلزپارتی روز گذشته در بیانی گفت: عملی که دیکتاتور ها از انجام آن قاصر بودند، عمران خان نخست وزیر غیر منتخب مردمی تحت پوشش جمهوری آن را انجام می‌دهد. نخواهیم گذاشت برای منافع شخصی سیستم جمهوری یا ادره های جمهوری خواه را ضعیف کنند.


 

لاهور: به گزارش راز نیوز، مولا بخش چاندیو وزیر رسانه پیپلزپارتی روز گذشته در بیانی با انتقاد شدید از اپوزیسیون و دولت فدرال، گفت: هیچ گاه حملات گفتاری پایان نمی یابند. این امر غیر معقولانه ای است که رهبران دولت فدرال یا اپوزیسیونی که به حمایت از مردم در مقابل رسانه ها سخنرانی می‌کنند، درحقیقت اقدام عملی انجام نمی‌دهند. وی طی اشاره به سخنان اپوزیسیون به حمایت از مردم ابراز داشت، اپوزیسیون نیز تنها به ایراد سخنان بسنده می‌کند و اقدام جدی تاکنون انجام نداده است، به طور مثال اپوزیسیون قبل از تصویب بودجه کشوری به طور مداوم ضد دولت و بودجه شعار میداد و آن را بودجه دشمن مردم می‌خواند، اما بودجه نیز به آرامی تصویب شد و بمب گرانی بر سر مردم منفجر شد. بودجه نیز تصویب شد و گرانی ها بر مردم فشار می آورند اما اپوزیسیون همچنان تنها علیه دولت شعار می‌دهد و آن را تهدید می‌کند. اپوزیسیون تنها برای دستیابی به منافع خود با عنوان حمایت از مردم فعالیت می‌کند.
مولا بخش چاندیو خاطر نشان کرد، عمران خان جمهوریت را از داخل خالی و برای قدرت و دیکتاتوری شخصی خود سازمان و اداره های جمهوری و مجلس را ضعیف می‌کند. عمران خان نماینده گروهی است که هدف اصلی شان دفاع و حفظ منافع مخصوص خود است. متوقف سازی جلسات کمیته های مجلس دراصل هدفی برای غیرفعال کردن مجلس است. اگر آنها تنها یک درصد حامی سیستم جمهوری بودند دست به انجام چنین اقداماتی نمی‌زدند . عملی که دیکتاتور ها از انجام آن قاصر بودند، عمران خان نخست وزیر غیر منتخب مردمی تحت پوشش جمهوری آن را انجام می‌دهد. نخواهیم گذاشت برای منافع شخصی سیستم جمهوری یا ادره های جمهوری خواه را ضعیف کنند.

ارسال نظر

 
1