خبر فوری

 
 
موافقت کابینه پنجاب با استقرار 280 نیروی رنجرز طی سفر ولیعهد عربستان سعودی به ایالت پنجاب
کد خبر :861319277

13:26 1399/10/23


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, پرنده کم یاب هوبره, پنجاب, تلور, شکار, عربستان سعودی, محمد بن سلمان, ولیعهد عربستان سعودی,

کابینه ایالت پنجاب با استقرار 280 نیروی رنجرز در سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به مناطق لیه و بکر ایالت پنجاب برای امنیت موافقت کرده است.


لاهور: به گزارش راز نیوز| کابینه ایالت پنجاب با استقرار 280 نیروی رنجرز در سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به مناطق لیه و بکر ایالت پنجاب برای امنیت موافقت کرده و به همین منظور برای حضور نیرو های رنجرز به نهادهای ذیربط نامه ارسال کرده است. گفتنی است ولیعهد عربستان سعودی به همراه فرماندار تبوک به منظور انجام شکار در مناطق نامبرده این سفر را انجام خواهد داد.

براساس گزارش رسانه های پاکستان، هرچند تاکنون دولت عربستان سعودی تاریخ دقیق این سفر را اعلام نکرده است اما گفته می شود این سفر احتمالا تا تاریخ 15 ژانویه برابر 26 دی ماه انجام می شود و 500 نیروی محافظ عربستان سعودی نیز به همراه ولیعهد خواهند بود.

شایان ذکر است دولت فدرال ماه گذشته میلادی مجوز شکار پرنده کمیاب هوبره (تلور) را برای ولیعهد عربستان سعودی صادر کرده بود.

ارسال نظر

 
1