خبر فوری

 
موافقت پاکستان و انگلیس در خصوص اجرای فوری توافقنامه تبادل زندانیان
کد خبر :462310464

10:33 1399/11/15


برچسب ها : پاکستان و بریتانیا, دکتر کریستین ترنر, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان, کمیساریای عالی بریتانیا,

مقامات پاکستان و انگلیس در دیدار با یکدیگر در زمینه اجرای فوری مفاد توافقنامه تبادل زندانی میان دو کشور به توافق رسیدند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و انگلیس در دیدار با یکدیگر در زمینه اجرای فوری مفاد توافقنامه تبادل زندانی میان دو کشور به توافق رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کریستین ترنر کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد صبح امروز با شیخ رشید احمد وزیر کشور دولت پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار در زمینه موضوعات مختلف مورد علاقه دو کشور و مناسبات سیاسی و اقتصادی دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند، مقامات دو کشور همچنین پیشرفت های صورت گرفته در زمینه اجرای توافقنامه مربوط به تبادل زندانی را مورد بررسی قرار داده و نسبت به تکمیل فوری مفاد این توافقنامه به اتفاق رای رسیدند.

شیخ رشید احمد وزیر کشور دولت فدرال پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان و انگلیس دارای روابط دیرینه و مستحکم با یکدیگر هستند، پیشنهادات مثبت امنیتی انگلیس منافع قابل توجهی را برای پاکستان در پی داشته است و وضعیت پاکستان در مقابل کشورهای جهان بهبود یافت.

وی با تاکید بر لزوم گسترش بیش از پیش روابط و تقویت مناسبات دوجانبه میان پاکستان و انگلیس افزود: باید اقداماتی صورت بگیرد که مجرمان هیچ مأمن و پناهگاهی نداشته باشند.

کریستن ترنر کمیساریای عالی انگلیس در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار از تلاش ها و اقدامات دولت پاکستان در زمینه مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا تمجید نمود و وضعیت امنیت داخلی پاکستان را اطمینان بخش توصیف نمود.

ارسال نظر

 
1