خبر فوری

 
موافقت قطر برای ارائه کمک 3 میلیارد دلاری به پاکستان
کد خبر :414271538

16:31 1398/04/03


برچسب ها : امیر قطر, پاکستان, پاکستان و قطر, سرمایه گذاری, قطر,

پس از پایان سفر امیر قطر و هیئت بلندپایه سیاسی به پاکستان رسانه های قطری از توافق مقامات این کشور برای ارائه بسته کمک 3 میلیارد دلاری به پاکستان خبر داده اند.


 

دوحه:به گزارش راز نیوز پس از پایان سفر امیر قطر و هیئت بلندپایه سیاسی به پاکستان رسانه های قطری از توافق مقامات این کشور برای ارائه بسته کمک 3 میلیارد دلاری به پاکستان خبر داده اند.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی خبرگزاری های پاکستان، یک خبرگزاری قطری به نقل از شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی وزیر امور خارجه این کشور خبر داده است قطر آماده ارائه بسته 3 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری در پاکستان و انتقال ارز به حساب های این کشور است و با این اقدام قطر حجم مشارکت اقتصادی میان پاکستان و قطر به 9 بیلیون دلار خواهد رسید.

مقامات دولتی پاکستان معتقدند ارائه این مبلغ از سوی قطر باعث جبران کسری ارزی در حساب های دولتی این کشور خواهد شد.

یک خبرگزاری محلی پاکستانی به نقل از منابع آگاه خبر داده است که قطر این مبلغ را با تسهیلات و شرایط آسان ارائه خواهد داد و پاکستان مجاز به استفاده از مبلغ مذکور خواهد بود و روند اعطای این مبلغ توسط وزارت خزانه داری پاکستان نهایی خواهد شد.

 

قابل ذکر است هرچند که خبرگزاری های پاکستان و مشاور خزانه داری پاکستان این بسته کمکی را 3 میلیارد دلار اعلام کرده اند، اما یکی از خبرگزاری های قطری در تویتی این بسته را 3 میلیارد ریال قطری اعلام کرده است.

 

ارسال نظر

 
1