خبر فوری

 
موافقت دولت هند با ایجاد شاخه جدید سامانه تسلیحاتی در نیروی هوایی ارتش
کد خبر :1637632461

12:41 1401/07/16


برچسب ها : ارتش هند, تسلیحات, تسلیحات نظامی, دهلی نو, فرمانده نیروی هوایی ارتش هند, نیروی هوایی هند, هند, هندوستان,

مارشال وی آر چودری فرمانده نیروی هوایی ارتش هند گفت: دولت با اتحاذ یک تصمیم مهم، با ایجاد شعبه سامانه تسلیحاتی افسران نیروی هوایی ارتش موافقت کرده است.


دهلی نو: به گزارش راز نیوز| مارشال وی آر چودری فرمانده نیروی هوایی ارتش هند طی سخنرانی در مراسم 90 مین سالروز نیروی هوایی با بیان اینکه دولت با اتحاذ یک تصمیم مهم، با ایجاد شعبه سامانه تسلیحاتی افسران نیروی هوایی ارتش موافقت کرده است، افزود: این شاخه پس از استقلال هند برای اولین بار در نیروی هوایی درحال تشکیل است.

وی خاطر نشان ساخت که این امر به نیروی هوایی امکان موشک های زمین به زمین تخصصی، هواپیماهای بدون سرنشین و امکان نگهداری سایر سیستم های تسلیحاتی را فراهم می کند. پس از ایجاد این بخش، با کاهش 34 میلیارد هزینه آموزش هوایی روبرو خواهیم شد.

 

 

او افزود: با تغییر اوضاع، درحال حاضر ماهیت جنگ نیز درحال تغییر است و درحال وارد کردن بخش های هوایی و سایبری هستند. بنابراین ما اکنون باید بتوانیم با چالش های جنگ هیبردی مقابله کنیم. در چنین شرایطی هیچ ارتشی به تنهایی نمی تواند در جنگ پیروز شود و ادغام نیروها برای موفقیت ضروری است و کار در این راستا ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1