خبر فوری

 
 
موافقت آمریکا با تمدید مهلت بازپرداخت 132 میلیون دلار وام پرداختی به پاکستان
کد خبر :90157834

16:12 1401/07/09


برچسب ها : بازپرداخت بدهی, پاکستان و آمریکا, دلار, دولت آمریکا, دولت پاکستان, دونالد بلوم, سفارت آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان,

آمریکا با تاخیر در بازپرداخت مبلغ 132 میلیون دلار که به صورت وام به پاکستان پرداخت شده بود موافقت نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آمریکا با تاخیر در بازپرداخت مبلغ 132 میلیون دلار که به صورت وام به پاکستان پرداخت شده بود موافقت نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سفارت آمریکا در اسلام آّباد طی پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر اعلام داشت: دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد توافقنامه مربوط به تاخیر در بازپرداخت بدهی پاکستان به آمریکا به ارزش 132 میلیون دلار را به امضا رساند.

دونالد بلوم سفیر آمریکا در اسلام آباد در این خصوص گفت: آمریکا مهلت بازپرداخت بدهی 132 میلیون دلار پاکستان را تمدید نمود و این توافقنامه تحت برنامه تاخیر در بازپرداخت وام گروه جی20 صورت گرفته است، اولویت ما هدایت منابع مهم در پاکستان به سمت و سویی جدید است.

وی روز گذشته طی سخنانی در محل سفارت آمریکا ابراز داشت: کمک 66 میلیون دلاری آمریکا به پاکستان در سیل اخیر در این کشور نشان دهنده روابط مستحکم میان دو کشور است، مردم آمریکا همواره در کنار پاکستان حضور دارند، ما در لحظات دشوار نقش یک دوست را ایفا می کنیم.

دونالد بلوم با بیان اینکه در 75 سال گذشته روابط آمریکا و پاکستان بر اساس احترام متقابل و اهداف مشترک برقرار شده است، گفت: برای چندین دهه کمک 32 میلیارد دلاری آمریکا تأثیر بهتری بر زندگی مردم پاکستان داشته است.

ارسال نظر

 
1