خبر فوری

 
 
منیر اکرم: مردم افغانستان نباید به خاطر اشتباهات دولت طالبان مجازات شوند
کد خبر :864764184

11:16 1403/07/01


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و افغانستان, پاکستان و سازمان ملل متحد, پاکستان و طالبان, تعاملات, حکومت طالبان افغانستان, دولت طالبان افغانستان, نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد, نیویورک, کمک های بشردوستانه,

نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد گفت: روابط ما با مردم افغانستان نامحدود است، مردم افغانستان نباید به خاطر اشتباهات دولت طالبان مجازات شوند.


نیویورک: به گزارش راز نیوز | نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد گفت: گرچه اختلاف نظرهایی میان پاکستان و طالبان افغانستان وجود دارد، اما تعامل میان این دو کشور یک امر ضروری است.

منیر اکرم نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل متحد در یک مصاحبه مطبوعاتی در نیویورک بیان کرد: مشکلات داخلی و خارجی افغانستان تنها با یک استراتژی مشترک و اقدامات هماهنگ قابل حل است.

در خصوص مسائل امنیتی مربوط به افغانستان اقداماتی صورت می گیرد، اما وقتی صحبت از دیپلماسی به میان می آید، باید با کشور همسایه تعامل سیاسی داشته باشیم.

مشکلات زیادی از جمله مرزی و تجاری میان دولت پاکستان و حکومت طالبان افغانستان وجود دارد، اما با وجود این مسائل، کمک های بشردوستانه، آموزش و سایر امکانات به افغان ها ارائه می شود.

وی افزود: این سیاست روشن و همه جانبه پاکستان است که افغانستان نباید تنها بماند و باید روابط خود با حکومت طالبان را حفظ کند زیرا سیاست های نادرست حکومت طالبان تنها با گفتگو و حکومت مشترک اصلاح می شود.

منیر اکرم خاطر نشان کرد: روابط ما با مردم افغانستان نامحدود است، مردم افغانستان نباید به خاطر اشتباهات دولت طالبان مجازات شوند.

ارسال نظر

 
1