خبر فوری

 
منابع هند: آماده باش سازمان های امنیتی هند درپی اطلاع از دعوت فرماندهان پاکستانی برای بازگردانی تروریست هایی که تسلیم شده اند
کد خبر :1299035213

15:08 1400/09/26


برچسب ها : پاکستان و هند, تروریست, تروریسم, جامو و کشمیر, جیش محمد, حزب المجاهدین, سازمان اطلاعات هند, شهرستان پونچ, شهرستان راجوری, کشمیر هند,

منابع خبری هند مدعی شدند که سازمان های امنیتی هند مستقر در جامو و کشمیر درحالت آماده باش قرار گرفته اند، زیرا خبرهایی مبنی بر ارتباط گیری فرماندهان پاکستانی با تروریست های تسلیم شده، دریافت کرده اند.


جامو و کشمیر: به گزارش رازنیوز| منابع خبری هند مدعی شدند که سازمان های امنیتی هند مستقر در جامو و کشمیر درحالت آماده باش قرار گرفته اند، زیرا خبرهایی مبنی بر ارتباط گیری فرماندهان پاکستانی با تروریست های تسلیم شده، دریافت کرده اند.

براساس این گزارش به گفته افسر امنیتی جامو: نیروهای تروریستی که در منطقه جامو تسلیم شده و با بر زمین گذاشتن سلاح های خود وارد زندگی معمولی شده اند، با ما تماس گرفته و اظهار داشتند که فرماندهان سازمان های تروریستی مقیم پاکستان با ارتباط گیری با این افراد سعی دارند آنها را مجددا به صفوف فعالیت های تروریستی بازگردانند.

براساس مدعای این گزارش منتشر شده توسط رسانه های هند، برخی از افسران عالی رتبه سازمان اطلاعات پاکستان موسوم به ISI اخیرا در منطقه بمبر کشمیر تحت اشغال پاکستان نشست سری با فرماندهان عالی رتبه حزب المجاهدین و جیش محمد ترتیب داده اند و در این نشست تصمیم گرفته شده بود که از طریق بخش جامو، نیرو و رهبران بیشتری فرستاده شوند. حاجی عارف از راهنما های تروریست ها که اواخر ماه قبل میلادی طی درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده است، موظف به احیای مجدد تروریسم در منطقه پونچ-راجوری بود. عارف از سوی سازمان اطلاعات پاکستانISI ماموریت داشت تا تروریست هایی را که در منطقه تسلیم شده بودند را "بازگردانی" کند. وی با برخی از تروریست ها درحال تماس گرفتن بود که اما آنها این مسئله را با سازمان های امنیتی هند درمیان گذاشتند.

ارسال نظر

 
1