خبر فوری

 
 
منابع نزدیک به ارتش: دو تن از تروریست های بلوچ در ایران کشته شدند
کد خبر :1051083670

19:59 1400/09/16


برچسب ها : افراد ربوده شده بلوچ, افراد مسلح بلوچ, پاکستان و ایران, تیراندازی, سرباز, شبه نظامیان بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, منطقه مرزی,

منابع نزدیک به ارتش پاکستان در گزارشی مدعی شدند که دو تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ پاکستانی طی تیراندازی افراد ناشناس در منطقه هنگ شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیده اند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| منابع نزدیک به ارتش پاکستان در گزارشی مدعی شدند که دو تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب مسلح بلوچ پاکستانی طی تیراندازی افراد ناشناس در منطقه هنگ شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیده اند.

براساس این گزارش، یکی از افراد کشته شده با هویت اسد الله نصیر از مند و برادر شخصی به اسم یاسر از تروریست های کشته شده وابسته به گروه های تجزیه طلب فعال در بلوچستان (پاکستان) و دیگری به اسم غلام قدیر از قلات شناسایی شده اند.

این درحالی است که به گفته منابع بلوچ، جسد دو تن از افرادی که به ضرب گلوله کشته شده اند از منطقه بلندی های مند عبدوئی شهرستان کیچ و یک فرد در وضعیت زخمی کشف شده اند.

براساس گزارش منابع بلوچ، شخص زخمی شده اظهار داشته که او از سه سال گذشته در بند شکنجه گاه های ارتش پاکستان بوده درحالیکه نیروهای امنیتی آنها را به اینجا آورده و به سمت شان تیراندازی کرده اند. براساس کارت ملی کشف شده از یکی از این افراد، هویت او با اسم غلام قادر فرزند عبدالله ساکن کلی قمبرانی شهرستان قلات شناسایی شده است.

ناگفته نماند پیش از این نیز گزارش هایی از قبیل کشته شدن نیروهای شبه نظامی وابسته به گروه های مسلح بلوچ در ایران یا کشف اجساد افراد ربوده شده توسط نیروهای امنیتی پاکستان از مناطق مختلف بلوچستان پاکستان منتشر شده اند.

ارسال نظر

 
1