خبر فوری

 
 
ممنوعیت سخنرانی روحانی برجسته شیعه در پایتخت پاکستان درپی تهدید عناصر تکفیری مسجد لعل
کد خبر :999440809

14:33 1400/06/21


برچسب ها : اسلام آباد, افراد تکفیری, حجت الاسلام و المسلمین سید شهنشاه حسین نقوی, روضه, شیعه, شیعیان پاکستان, مسجد لعل,

شب گذشته درپی ممنوعیت سخنرانی حجت الاسلام سید شهنشاه حسین نقوی از روحانیون برجسته شیعه در پاکستان توسط مدیریت اسلام آباد پایتخت پاکستان درپی تهدید عناصر تکفیری مسجد لعل، خشم شیعیان را برانگیخته و موجب برگزاری راهپیمایی تا میدان "دی چوک" و تحصن تا پنج صبح امروز 21 شهریور ماه شد...


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شب گذشته درپی ممنوعیت سخنرانی حجت الاسلام سید شهنشاه حسین نقوی از روحانیون برجسته شیعه در پاکستان توسط مدیریت اسلام آباد پایتخت پاکستان درپی تهدید عناصر تکفیری مسجد لعل، خشم شیعیان را برانگیخته و موجب برگزاری راهپیمایی تا میدان "دی چوک" و تحصن تا پنج صبح امروز 21 شهریور ماه شد.

گفتنی است پیش از این به دلیل فشار های همین عناصر تکفیری تروریستی، حتی ورود این عالم برجسته شیعه به پایتخت پاکستان نیز ممنوع شده بود تا اینکه این ممنوعیت برداشته شد. اما شب گذشته هنگامی که قرار بود سید شهنشاه حسین نقوی در حسینیه اثنا عشری واقع در منطقه جی62 اسلام آباد پایتخت پاکستان سخنرانی کند، نیروی پلیس به دستور مدیریت اسلام آباد تحت فشار عناصر تکفیری مسجد لعل درپی تهدید به ایجاد ناامنی در صورت برگزاری این مجلس و سخنرانی این عالم برجسته، از آن جلوگیری به عمل آورد. شیعیان همان شب گذشته با راهپیمایی به سمت میدان دی چوک، آنجا تحصن کردند که تا ساعت 5 صبح امروز ادامه داشت. شیعیان با بیان اینکه مدیریت پایتخت نباید تحت فشار عناصر تکفیری از برگزاری مراسمات مذهبی جلوگیری به عمل آورد، اظهار داشتند: درصورت تکرار مجدد چنین حرکتی از سوی مدیریت پایتخت، تحصن برگزار خواهیم کرد.

ناگفته نماند مدیریت مسجد لعل پیش از این نیز در خراب کردن اوضاع امنیتی پاکستان اقدامات زیادی انجام داده است و این افراد همچنین از گروه تروریستی داعش نیز حمایت می کنند. چند روز قبل نیز مدیریت مسجد لعل در حمایت از طالبان افغانستان، پرچم های امارت اسلامی را در مدرسه جامعه حفصه نصب کرده بودند.

 

بخوانید: رونما شدن تاثیرات اشغال کابل توسط طالبان در پاکستان، مسجد لعل: در پاکستان امارت اسلامی برپا خواهیم کرد

ارسال نظر

 
1