خبر فوری

 
ملاقات نخست وزیر پاکستان با میلیاردر یهودی در نیویورک
کد خبر :1485523262

17:34 1398/07/05


برچسب ها : پاکستان, جرج سوروس, نیویورک, یهود,

دیداری میان عمران خان نخست وزیر پاکستان با جرج سوروس میلیاردر یهودی صورت گرفته است که طرفین در این دیدار در رابطه با همکاری در بخش آموزشی پاکستان و برنامه های آموزشی جرج سوروس در افغانستان به گفتگو پرداختند .


نیویورک: به گزارش راز نیوز، دیداری میان عمران خان نخست وزیر پاکستان با جرج سوروس میلیاردر یهودی صورت گرفته است که طرفین در این دیدار در رابطه با همکاری در بخش آموزشی پاکستان و برنامه های آموزشی جرج سوروس در افغانستان به گفتگو پرداختند . جرج سوروس از شخصیت های میلیاردر یهودی است که تاکنون برای امور خیریه در کشورهای مختلف مبلغ 32 میلیارد دلار هزینه کرده است اما با این وجود نیز وی شخصیت قابل قبولی در کشور خود و چند کشور دیگر نیست.
طبق گزارش منابع خبری پاکستان، در راستای پیشنهاد سوروس، قرار است بنیاد جامعه باز (بنیاد سوروس) همکاری در زمینه اصلاحات مالیاتی با اسلام آباد انجام دهد، همچنین هیئت بلند پایه این بنیاد نیز بزودی سفری به مقصد اسلام آباد خواهد داشت.
لازم به ذکر است جارج سوروس نه تنها از شخصیت قابل قبولی در بسیاری از کشور ها برخوردار نیست، بلکه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در بیانی وی را نقش مرکزی توطئه یهودی عنوان کرده و گفته است که این بنیاد برای از هم گسستن و ایجاد بی ثباتی در ترکیه و دیگر کشورها تشکیل شده است.

ارسال نظر

 
1