خبر فوری

 
 
ملاقات سفیر فلسطین با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1082607670

16:31 1400/02/27


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, سفیر فلسطین, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

احمد جواد امین ربیع سفیر فلسطین در پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه دیدار کرده است.


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز |  احمد جواد امین ربیع سفیر فلسطین در پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه  دیدار کرده است.

در این ملاقات موضوع بحث اوضاع نا امنی وآشفته در برقراری قانون فلسطین مورد بررسی قرار گرفت، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه گفت : تجاوز اسراِئیل بر افراد غیر مسلح فلسطینی را محکوم میکنم.

 قریشی وزیر امور خارجه پاکستان  شهادت فلسطینیان بی گناه را به سفیر فلسطین تسلیت گفت و افزود : که روابط با کشور های مسلمان و جامعه بین المللی درباره مسئله فلسطین برقرار خواهد بود، عمران خان نخست وزیر پاکستان با رئیس جمهور فلسطین تماس گرفت و او را از حمایت همه جانبه پاکستان مطمئن کرد.

 وزیر امور خارجه پاکستان  جنایت اسرائیل علیه نماز گزاران بی گناه مسجد الاقصی را در ماه مبارک رمضان به شدت محکوم کرد و ضمن ابراز اندوه و همدردی برای قربانیان حملات نیرو های دفاعی اسرائیل در غزه و کرانه باختری ، اظهار داشت :  بیش از 140 فلسطینی از جمله 30 کودک ، 22 زن به شهادت رسیدند و بیش از 1000 نفر نیز زخمی شدند .

ربیع سفیر فلسطین از حمایت ها و سیاست پابرجا پاکستان اظهار تشکر کرد، وی از تلاش پاکستان برای مشارکت جامعه جهانی در حمایت از فلسطین ابراز قدردانی کرد ، سفیر فلسطین وزیر خارجه را از بروز ترین اخبار در فلسطین مطلع ساخت.

ارسال نظر

 
1