خبر فوری

 
 
مقابله با کرونا و فلج اطفال محور رایزنی تلفنی ژنرال باجوا و بیل گیتس
کد خبر :548425371

14:27 1399/05/25


برچسب ها : ارتش پاکستان, بیل گیتس, فرمانده ستاد ارتش پاکستان, فلج اطفال, قمر جاوید باجوا, مقابله با کرونا,

ژنرال قمر جاوید باجوا و بیل گیتس در جریان تماس تلفنی درباره موضوعات مختلف دوجانبه از جمله اقدامات مربوط به مقابله با کرونا و آغاز واکسیناسیون فلج اطفال به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز| ژنرال قمر جاوید باجوا و بیل گیتس در جریان تماس تلفنی درباره موضوعات مختلف دوجانبه از جمله اقدامات مربوط به مقابله با کرونا و آغاز واکسیناسیون فلج اطفال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان و بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسفات در گفتگوی تلفنی به بررسی اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با کرونا و ریشه کن نمودن فلج اطفال پرداختند.

بیل گیتس در این گفتگو اظهار با تمجید از اقدامات موفق ارتش پاکستان در زمینه مقابله با فلج اطفال از ادامه همکاری های خود با دولت پاکستان در امر بهداشت کودکان خبر داد.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان نیز با بیان اینکه پاکستان عاری از فلج اطفال یکی از مهمترین اهداف ملی ماست گفت: نقش کارمندان، تیم های داوطلب و نهادهای امنیتی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است، ما تحت دستورات مرکز فرماندهی و عملیات ملی(NCOC) و با همکاری ارتش پاکستان شیوع کرونا را تحت کنترل در آوردیم.

ارسال نظر

 
1