خبر فوری

 
 
مفتی نعیمی: حمله آمریکا به اماکن مذهبی در ایران، حمله به اسلام تلقی خواهد شد
کد خبر :161366912

17:19 1398/10/17


برچسب ها : آمریکا, ایران, پاکستان, پاکستان و ایران, شیعه و سنی, مفتی گلزار احمد نعیمی,

مفتی گلزار احمد نعیمی رهبر جماعت اهل حرم پاکستان در پیام فیسبوک خود با اشاره به بیانیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص حمله به اماکن تاریخی در ایران، نوشت: اگر منظور ترامپ از اماکن تاریخی، اماکن مذهبی باشد، ما این اقدام را حمله به اسلام تصور خواهیم کرد و این حمله نه تنها بر شیعه بلکه بر مذهب سنی نیز خواهد بود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| مفتی گلزار احمد نعیمی رهبر جماعت اهل حرم پاکستان در پیام فیسبوک خود با اشاره به بیانیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در خصوص حمله به اماکن تاریخی در ایران، نوشت: اگر منظور ترامپ از اماکن تاریخی، اماکن مذهبی باشد، ما این اقدام را حمله به اسلام تصور خواهیم کرد و این حمله نه تنها بر شیعه بلکه بر مذهب سنی نیز خواهد بود. امام علی رضا، امام اهل سنت نیز هستند. ما اهل سنت جان فشانی برای آل پیامبر را عین ایمان میدانیم، افرادی که درپی شهادت ژنرال سلیمانی ابراز خوشحالی میکنند، باید متوجه باشند که آمریکا و متحدانش از دشمنان بزرگ اسلام هستند.
مفتی گلزار همچنین در پیامی دیگر در صفحه فیسبوک خود باتوجه به سخنان هنری کسینجر وزیر امور خارجه اسبق آمریکا طی گفتگو با روزنامه سکیپ ( daily scape)که گفته است سومین جنگ جهانی درحال آغاز است و مسلمانان به خاکستر تبدیل خواهند شد، نقطه آغاز این جنگ کشور ایران خواهد بود و اسرائیل با قتل بسیاری از اعراب، نیمی از خاورمیانه را به سلطه خود خواهد درآورد، نوشت: افرادی که تحت جنون تعصب مذهبی شهادت قاسم سلیمانی را تنش بین شیعه و سنی اعلام میکنند، باید مصاحبه خبری وزیر خارجه اسبق آمریکا را با دقت بخوانند، دشمن ما چه برنامه ای برای ما درنظر گرفته و ما چقدر احمقانه آن را یک جنگ بین شیعه و سنی می‌نامیم!.

ارسال نظر

 
1