خبر فوری

 
مفتی محمد زبیر هزاروی : خشونت اسرائیل سیلی بر صورت ائتلاف نظامی عربستان سعودی است
کد خبر :1751956890

16:28 1400/02/26


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان و فلسطین, رژیم صهیونیستی, فلسطین, مرکزی جماعت اهل سنت, مسجد الاقصی, کراچی,

مفتی محمد زبیر هزاروی سرپرست ارشد مرکزی جماعت اهل سنت پاکستان طی مراسم برگزار شده بر مزار مفتی عبدالحلیم هزاروی در دارالعلوم غوثیه کراچی، با بیان اینکه ظلم ها و جنایات اسرائیل سیلی بر صورت سازمان همکاری اسلامی و 41 کشور ائتلاف نظامی عربستان سعودی است، گفت: فلسطین شاهرگ امت اسلامی است.


کراچی: به گزارش راز نیوز| مفتی محمد زبیر هزاروی سرپرست ارشد مرکزی جماعت اهل سنت پاکستان طی مراسم برگزار شده بر مزار مفتی عبدالحلیم هزاروی در دارالعلوم غوثیه کراچی، با بیان اینکه ظلم ها و جنایات اسرائیل سیلی بر صورت سازمان همکاری اسلامی و 41 کشور ائتلاف نظامی عربستان سعودی است، گفت: فلسطین شاهرگ امت اسلامی است، حاکمان از خواب غفلت بیدار شوند. حتی بچه های پاکستان نیز درکنار مسلمانان فلسطین ایستاده اند.

وی در ادامه علاوه بر درخواست از تمامی احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان برای بلند کردن صدا علیه جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد و گفت: از سازمان ملل متحد و جوامع حقوق بشری می خواهیم تا به سکوت در زمینه فلسطین و کشمیر پایان دهند.

مفتی محمد هزاروی در ادامه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به نماز گزاران در مسجد الاقصی راحمله ای وحشیانه و نقض صریح حقوق بشر خواند و گفت: تا زمانیکه مسئله فلسطین و کشمیر حل نشود، آرزوی احیای صلح در جهان نیز ناتمام خواهد ماند. زمان آن فرارسیده است  تا کشورهای اسلامی به جای بیانیه محکومیت، یک استراتژی و سیاست جدی علیه اسرائیل اتخاذ کنند. بیت المقدس هویت مسلمانان است و خواهد ماند، کسی نمی تواند آن را برباید.

ارسال نظر

 
1