خبر فوری

 
مغر متفکر حمله روز گذشته به پایگاه امنیت ملی در غزنی افغانستان کشته شد
کد خبر :1247458631

15:21 1399/09/10


برچسب ها : اداره امنیت ملی افغانستان, ارتش افغانستان, حمزه وزیرستانی, غزنی, نیروهای امنیتی افغانستان,

مقامات افغانستان طی بیانیه ای از هلاکت مغز متفکر حمله روز گذشته غزنی به پایگاه امنیت ملی افغانستان در شب گذشته خبر دادند.


کابل: به گزارش راز نیوز| مقامات افغانستان طی بیانیه ای از هلاکت مغز متفکر حمله روز گذشته غزنی به پایگاه امنیت ملی افغانستان در شب گذشته خبر دادند.

در بیانیه صادر شده از سوی وزارت دفاع افغانستان آمده است: حمزه وزیرستانی مغز متفکر حمله روز گذشته به پایگاه امنیت ملی افغانستان(ANDSF) شب گذشته در عملیات نیروهای امنیتی افغان به همراه هفت تن دیگر از همدستان خود در منطقه گیرو از توابع ولایت غزنی به هلاکت رسید.

طبق بیانیه صادر شده از سوی وزارت دفاع افغانستان، نیروهای امنیتی افغان با پشتیبانی جنگنده های نیروی هوایی افغانستان مخفیگاه حمزه وزیرستانی را در منطقه گیرو هدف قرار دادند که در اثر آن وی به همراه 7 تن دیگر به هلاکت رسیدند.

وزارت دفاع افغانستان جزئیات بیشتری از شمار تلفات و خسارت های وارد آمده در این عملیات منتشر نکرد، اما طبق گفته نیروهای امنیتی افغان در این عملیات مقادیر قابل توجهی از سلاح و مهمات جنگی منهدم شده است.

لازم به ذکر است عارف رحمانی نماینده ولایت غزنی در پارلمان افغانستان روز گذشته از کشته شدن 30 تن و زخمی شدن 5 تن دیگر در جریان حمله به پایگاه امنیت ملی افغاستان در غزنی خبر داد.

ارسال نظر

 
1