خبر فوری

 
 
معترضان به ناپدید شدن اجباری شهروندان بلوچ نیز طعمه سازمان های اطلاعاتی پاکستان شدند
کد خبر :1534834964

15:42 1399/11/30


برچسب ها : اسلام آباد, افراد ربوده شده بلوچ, پلیس اسلام آباد, تحصن کنندگان, سازمان اطلاعات پاکستان, سازمان صدا برای افراد ربوده شده بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهروندان بلوچ,

5 تن از افرادی که در اعتراض به ربوده شدن عزیزانشان در خیابان های اسلام آباد به تحصن پرداخته بودند نیز توسط پلیس بازداشت و سپس به مکان ناشناسی انتقال داده شدند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| 5 تن از افرادی که در اعتراض به ربوده شدن عزیزانشان در خیابان های اسلام آباد به تحصن پرداخته بودند نیز توسط پلیس بازداشت و سپس به مکان ناشناسی انتقال داده شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سمی دین یکی از مسئولان برگزاری تحصن در میدان دی اسلام آباد در این خصوص خبر داد: 5 تن از همراهان ما که در تحصن علیه ربوده شدن شهروندان بلوچ در کنار ما حضور داشتند توسط پلیس بازداشت و سپس به مکان نامشخص منتقل گردیدند و تاکنون نیز هیچ ارتباطی با آنها صورت نگرفته است.

وی افزود: علاوه بر این چندین تن دیگر از همراهان ما نیز به صورت اسرار آمیز ناپدید شده اند و مراجعه ما به سه مرکز مختلف پلیس اسلام آباد نیز بی نتیجه بوده و مقامات پلیس نسبت به این موضوع ابراز بی اطلاعی نمودند.

لازم به ذکر است اعضای خانواده افراد ربوده شده بلوچ پس از تحصن در مقابل باشگاه مطبوعاتی اسلام آباد و عدم توجه مسئولان دولتی و امنیتی پاکستان به ویژه عمران خان در پایان ششمین روز از آغاز این تحصن تصمیم به انجام راهپیمایی از باشگاه مطبوعاتی اسلام آباد به سوی میدان «دی» پایتخت گرفتند و توانستند علی رغم تلاش های پلیس برای متوقف نمودن این راهپیمایی خود را به میدان «دی» اسلام آباد برسانند و در آنجا به تصحن بپردازند.

 

ارسال نظر

 
1